Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tropica substraat voor aquarium

100% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
valerie
8 berichten
valerie fr
Hallo, is deze vloer een technische vloer? Bedankt
Séverine
1 berichten
séverine fr
Hallo! Nee, het is een soort potgrond, het wordt onder het grind geplaatst.
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Hallo, dit is het equivalent van de Aquabasis Plus Proflora van JBL, dit is een substraat dat onder het grind geplaatst moet worden.
Candyce
2 berichten
candyce fr
Hallo, Ik zou graag willen weten hoe lang dit substraat meegaat in het aquarium alstublieft?
ENORA
2 berichten
enora fr
Het is niet per se nodig om het substraat te veranderen. Persoonlijk heb ik het al een tijdje en ik heb het nooit vervangen, en mijn nieuwe planten groeien erg goed, en de oude ook.
Joël
1 berichten
joël fr
Hallo, zou u mij alstublieft kunnen vertellen of het nodig is om het Tropica-substraat te spoelen? Hartelijk dank.
Daniel
1 berichten
daniel fr
Hallo, is dit potgrond, spoel jij de potgrond voor je potbloemen? Nee, dat denk ik niet, je moet het zo gebruiken...
DAVID
2 berichten
david fr
Hallo, nee geen spoeling, het is zoals potgrond.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.