Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

troebel water aquarium

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
paolo
16 berichten
paolo fr


volgens het advies van een verkoper

heb ik 1/3 van het water van mijn aquarium ( 30 l )

vervangen, sindsdien is het water groen tot ondoorzichtig al 4 dagen, ik heb de indruk dat het water zich aan het herstellen is .

de nitrieten zijn nog steeds goed

ik vrees het ergste

wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

 

bedankt

 

kevin
3 berichten
kevin fr

hallo, heeft u een product toegevoegd om het water te ontchloren? 

paolo
16 berichten
paolo fr

ja

 

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond,

zonder je te bevelen, ga het hoofdstuk "Het maken van een aquarium" in dit forum lezen; het zal je veel aanwijzingen geven.

Daarna is aquaristiek geen terrein voor chemische experimenten, dus Kévin, we ontchloren het water niet met een product, maar we laten het simpelweg 48 uur in een bak staan voor de waterverversingen.

Aquaristieke groeten.


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.