Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Trolley voor honden en katten ZOLIA IVY, Zwart en grijs

91% van klanten

bevelen dit product aan

16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Olivia
1 berichten
olivia fr
Bonjour, ce trolley est-il assez grand pour 2 chats ?
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
Mijn kat weegt 6 kg en is bijna 1 meter lang en hij past er goed in, dus er zouden twee kleine katten in moeten passen.
Alain
1 berichten
alain fr
Tijdens de levering was er een metalen staaf die eruitzag als een heel lange paperclip, waarvan we het gebruik niet begrepen hebben.... Dank u voor het verduidelijken van het gebruik ervan. Met vriendelijke groeten.
Ilona
1 berichten
ilona fr
Ik heb gisteren dezelfde tas ontvangen en ik had dezelfde vraag over de metalen staaf, er is geen gebruiksaanwijzing
Gaillard
1 berichten
gaillard fr
Je l'ai porté sur le devant mais c'est pas le plus pratique car les bretelles glissent. Sinon la barre n'est pas dérangeante. J'ai un chat élancé de 7 kilo. Le seul défaut que je trouve c'est que le sac bouge un peu trop à mon goût porté sur le dos ou le devant. Plus j'aurai aimé un système pour attacher les lanières quand utilisé en mode valise. Malgré tout je suis contente de cette achat.
solene
11 berichten
solene fr
Hallo, kan men dit aan de voorkant dragen en niet op de rug? Doen de aankomende stangen geen pijn aan de rug? Bedankt voor uw antwoord
Dominique
3 berichten
dominique fr
Ik heb geprobeerd hem voor te dragen, het is mogelijk maar het comfort moet nog bekeken worden afhankelijk van het gewicht van het dier.
Dominique
3 berichten
dominique fr
Ik kan niet echt antwoorden omdat ik het heb gedragen op een donsjas en niet op een T-shirt. Op de donsjas heb ik geen last gehad.
Cecilia
1 berichten
cecilia fr
BonjourOui on peut le porter devant c’est d’ailleurs plus pratique que la fonction trolley
solene
11 berichten
solene fr
Hallo, kan men het handvat bovenop en de stangen aan de achterkant verwijderen? Bedankt voor uw antwoord.
Dominique
3 berichten
dominique fr
Hallo, het lijkt me niet mogelijk om het handvat en de stangen te verwijderen, want het is tegelijkertijd een trolley en een rugzak, wat het praktisch maakt wanneer je met een koffer reist.
Geraldine
1 berichten
geraldine fr
Ik heb een Franse bulldog, is het geschikt voor deze maat
HELENE
1 berichten
helene fr
Een beetje te juist naar mijn mening, neem een maat groter. Het is goed voor mijn Siamees, een mannetje van 5,5 kg maar het zou niet moeten dat hij groter was
Joséphine
1 berichten
joséphine fr
Ja, ik ga akkoord dat de hond comfortabel moet zijn 5 tot 6 Kg is het maximum

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.