Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Transportbox SKUDO voor katten en honden

88% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
DANIEL
1 berichten
daniel fr
Je voudrais la taille 4 pour mon chat de 4,5 klg... mais je ne la trouve pas dans vos propositions.
Ludovic
1 berichten
ludovic fr
Hallo, welk model moet ik nemen voor een Maine Coon van maximaal 10 kg, alstublieft?
Cecile
2 berichten
cecile fr
Mijn Maine Coons wegen 6 kg dus ik heb het model gekozen dat 55 cm lang is. Ik denk dat u de 60 cm zou moeten nemen. De kist is van zeer goede kwaliteit.
Charles
1 berichten
charles fr
Hallo, ik zou graag de afmetingen van de doos willen weten: 51*48*68. Wat is de lengte, breedte en hoogte? Dit is niet erg duidelijk op de website. Om mijn aankoop te doen. Met vriendelijke groet,
ludivine
1 berichten
ludivine fr
Hallo, heeft de transportkist een opening aan de bovenkant? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il n'y a pas d'ouverture sur le dessus sur cette caisse de transport. Cordialement, L'équipe Zoomalia
dominique
2 berichten
dominique fr
merci pour votre réponses dernière question sur votre site les dimensions sont35*36*55 en principe pour les dimensions c'est Longueur*Largeur*hauteur est ce que cela signifie que votre cage fait35 de longueur,36 de large et 55 de haut ? cela me semble bizarre merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La longueur est de 55cm et la hauteur de 36cm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
dominique
2 berichten
dominique fr
Hallo, ik heb een klein hondje van 5,5 kg, welk model kan ik nemen? Heel belangrijk, is deze kooi echt IATA-goedgekeurd? Want ik moet met het vliegtuig reizen (Lufthansa). Bedankt.
MARTINE
1 berichten
martine fr
Hallo, ik ga een kleine cairn halen; ze is 3 maanden oud. Zou de maat 39x40x60 geschikt voor haar zijn? Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze bench is geschikt voor uw puppy. Gezien de grootte kunt u deze zelfs gebruiken wanneer hij volwassen is. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Shanna
8 berichten
shanna fr
Hallo, ik wil graag een transportkooi kopen voor mijn 2 maanden oude labrador puppy die er alleen gebruik van zal maken tot hij 6-8 maanden oud is. Denkt u dat de SKUDO IATA transportkooi van 39x40x60cm voldoende zal zijn??? alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kist zal te klein zijn, een jonge Labrador zal meer dan 25 kg wegen op 8 maanden oud, dus u zult moeten kiezen voor een grotere transportkooi, referentie 49878 zou moeten volstaan. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Nadia
3 berichten
nadia fr
Hallo, mijn Amerikaanse staffordshireterriër weegt 30,5 kg en is 54 cm hoog bij de schoft. Welke maat IATA-goedgekeurde kennel moet ik kopen??? Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet referentie 49879 nemen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
jacqueline
2 berichten
jacqueline fr
Ik zou graag willen weten, voordat ik deze transportkist koop, of het geschikt is voor een middelgrote Boston Terriër die meer dan 11 kg zal wegen. Ik wacht op een antwoord van uw kant, alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw hond moet u referentie 49877 nemen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, kunt u mij het gewicht van de lege kist voor katten of honden vertellen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, de verschillende gewichten zijn toegevoegd aan de beschrijving van het productblad. Zo vindt u het gewicht dat overeenkomt met het model dat u interesseert.
Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Hallo, ik zou graag de maximale gewichtsinstructies willen hebben voor de SKUDO IATA Transportmand van 35x36x55cm, ref 49876, evenals voor de maat net daarboven. Dank u!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, Het maximale gewicht is 10kg. Voor de Skudo 39x40x60cm mag het maximale gewicht van de hond niet meer dan 24kg zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.