Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Capri III Open Top

82% van klanten

bevelen dit product aan

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Daiana
1 berichten
daiana fr
Is het geschikt voor een Beagle-rashond?
Julie
1 berichten
julie fr
De kist is geschikt voor kleine honden. Ik had hem gekocht voor mijn Franse bulldog, hij paste erin toen hij een puppy was, maar als volwassene is hij een beetje krap.
Marine
1 berichten
marine fr
Ik heb deze bench gekocht voor mijn volwassen teckel van zes kilo en het is precies goed. Dus ik betwijfel of het geschikt is voor een beagle, tenzij hij nog klein is :-)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.