Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Transparant beschermnet voor katten Zolia Angel

81% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cindy
1 berichten
cindy fr
Hallo, is het net gemakkelijk op maat te snijden om aan te passen aan de afmetingen van het raam? Dank u
Tania
1 berichten
tania fr
Bonjour, Oui, très facile c'est une sorte de fil de pêche :)
Florence
1 berichten
florence fr
Il se découpe facilement et peut se poser sur un cadre avec des tasseaux. Par contre, il n'a pas tenu plus de 2 heures face aux chatons de notre association qui se sont enfuis !!! On en avait acheté plusieurs que l'on a dû jeter. Je vous conseillerai plus celui qui est doublé avec du fil de fer ou du grillage à poule (peint en noir pour être moins visible et donc plus esthétique).
christine
1 berichten
christine fr
Koop houten latten om een frame te maken dat past op de grootte van uw balkon om uw net te bevestigen zonder te hoeven boren en zodat het stevig en echt veilig blijft
Doriane
1 berichten
doriane fr
Hallo, is het mogelijk om een net te bevestigen op een balkon zonder te boren? Ik huur en mag helaas geen gaten maken.
Mylène
3 berichten
mylène fr
Hallo, ja, er zijn inderdaad kleefstrips die je kunt vinden op Amazon :)
Pascale
1 berichten
pascale fr
Ik heb ook lijsten van hout gemaakt met latjes en ik heb het vest eromheen vastgemaakt met het touw dat bij het vest werd geleverd. Maar ik heb het net goed strak getrokken. Zo is het perfect.
Claudine
1 berichten
claudine fr
Mon chaton adore se promener sur le rebord du balcon situé au premier étage, donc très grande hauteur. Si j'installe un filet de protection ne va t-il pas grimper tout le long pour atteindre le rebord ? Existe t-il une autre solution ?
Amandine
1 berichten
amandine fr
Bonjour , mes chats grimpent au filet , je pense que c'est inévitable . Je l'ai accroché solidement du haut en bas avec un tasseau de bois , sans laisser d'espace pour qu'ils ne s'échappent , j'ai également doublé le filet pour plus de rigidité et de cette manière les "trous" sont encore plus petits . Je pense que de veiller la bonne installation est la garantie d'une sécurité maximale. Je ne connais pas d'autre solutions je ne peux donc pas vous en donner une .bonne journée
Ugo
1 berichten
ugo fr
De mijne klimt er niet op. Ik denk dat het afhankelijk is van het karakter van de kat! Maar als hij het doet, denk ik dat het inderdaad een goed idee is om het te verdubbelen, omdat het net erg fijn is en zou kunnen breken.
CHRISTINE
2 berichten
christine fr
Hallo, ik heb het daarentegen niet te strak getrokken zodat het soepel blijft, en mijn "demon" heeft geprobeerd erop te klimmen, maar kan niet, want het is te zacht.....En ik kan je vertellen, dat deze zeer schattige driekleurige poes, Calico, zeer, zeer slim, mij allerlei streken laat uithalen...
eddy
1 berichten
eddy fr
moi je trouve que c'est nul et pas solide pour ce que c'est suis decus bonne journee

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.