Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Gesloten kattenbak Nestor Savic

95% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Karine
1 berichten
karine fr
Hallo, welke maat tas moet ik nemen voor deze bak alstublieft? Bedankt bij voorbaat voor uw reacties.
melissa
1 berichten
melissa fr
hallo, wordt de bak verkocht met zijn schepje? Bedankt
Sandra
2 berichten
sandra fr
Hallo, nee er is geen schepje.
elisa
1 berichten
elisa fr
Persoonlijk heb ik het ook zonder schep gekregen! Daarna is het heel eenvoudig om er een te vinden en het kost bijna niets!
BEATRICE
1 berichten
beatrice fr
Hallo, nee er wordt geen schepje verkocht met de kattenbak.
Flavie
2 berichten
flavie fr
Is het kattenbak chocoladehuis degene die helemaal gekleurd is, of is het degene waar alleen de onderbak gekleurd is? Met vriendelijke groeten
Sandra
2 berichten
sandra fr
Ik ben er niet zeker van, maar het lijkt erop dat het chocoladehuis aan beide kanten gekleurd is, in tegenstelling tot de andere. Mijn huis is onderaan roze en bovenaan wit.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.