Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies TIC-OFF - Bescherming tegen teken en vlooien

83% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jeanine
1 berichten
jeanine fr
Mijn hond is epileptisch, is dat compatibel?
Frédérique
1 berichten
frédérique fr
Mijn hond heeft geen teken gehad met dit product (maar ze heeft geen huid die gevoelig is voor teken), daarentegen heeft ze wel vlooien gekregen terwijl ze die nog nooit eerder had gehad. Ik was genoodzaakt haar een chemisch product te geven om van die beestjes af te komen.
Patricia
1 berichten
patricia fr
goedenavond. Persoonlijk kan ik u geen antwoord geven, wij gebruiken het alleen op onze voederplaatsen omdat wij een vereniging zijn en niets anders kunnen neerzetten. Het beste is om de vraag aan uw dierenarts te stellen.
Cynthia
7 berichten
cynthia fr
Goedenavond, ik lees dat het poeder niet compatibel is met behandelingen met insecticiden. Kunt u mij vertellen of het compatibel is met een Beaphar anti-parasiet halsband? Ik ben op zoek naar een natuurlijk product om de werking aan te vullen, omdat mijn shih tzu (6kg) bijna na elke wandeling terugkomt met teken :( Alvast bedankt.
Sylvia
7 berichten
sylvia fr
Hallo, ik wil graag weten of dit product compatibel is met het medicijn Credelio (Lotilaner) dat mijn kat neemt om te voorkomen dat teken en vlooien zich aan hem vasthechten? Ik zoek iets dat ze kan afweren, want Credelio doodt ze pas nadat ze zich hebben vastgehecht, maar niet daarvoor. Bedankt voor uw hulp.
brigitte
3 berichten
brigitte fr
J'ai donné la dose correspondante à mes chiens.Tous les deux ont eu des vomissements.Je n'en donne plus.Plus rien.
Baboo
1 berichten
baboo fr
Hallo, Ik zou graag deze afweermiddel aan mijn hond en ook aan mijn kat willen geven. Ik voeg al groenlipmossel poeder toe voor mijn hond, is het mogelijk om deze twee te combineren? Zal de een het effect van de ander niet opheffen? Alvast bedankt voor uw antwoord :)
2337518@RGPD.fr
1 berichten
Ik heb 2 honden die 2 jaar oud zijn, een labrador en een beagle, aan wie ik elke dag tic off geef sinds ik ze heb; ze zijn in perfecte gezondheid met prachtige vachten. Ze hebben nooit een parasiet opgelopen, hoewel ze dagelijks twee tot drie uur buiten zijn. Ze hebben nooit een antiparasitair halsbandje of pipet gehad, omdat dit zeer, zeer schadelijk is voor honden; mijn vorige is daaraan overleden.
Pauline
2 berichten
pauline fr
Hallo, ik zoek bescherming tegen vlooien en teken voor mijn puppy van ongeveer 4 maanden oud en 4 kg. Is dit product geschikt? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product is zeer geschikt als preventief middel. Als uw huisdier al vlooien heeft, raden we aan om ook een shampoo te gebruiken om bestaande parasieten te verwijderen. https://www.zoomalia.com/animalerie/shampoing-insect-choc-antiparasitaires-insecticides-p-21538.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.