Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tetra Verwarmer HT van 25 tot 300w

91% van klanten

bevelen dit product aan

25 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
STEPHANE
2 berichten
stephane fr
Goedendag, ik ben van plan om via uw site een zwart Fluval Flex aquarium van 57L te bestellen. Uit de beschrijving van dit artikel maak ik op dat alleen de verwarming nog toegevoegd moet worden (afgezien van natuurlijk het zand en de decoratie) voordat het aquarium klaar is voor gebruik. Kunt u dit allereerst bevestigen?
Vervolgens, kunt u mij adviseren welk model ik moet kiezen uit de verschillende vermogens die aangeboden worden voor de "Tetra Verwarming HT van 25 tot 300w"? (https://www.zoomalia.com/animalerie/tetra-chauffage-ht-de-25-a-300w-p-4635.html)
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hallo, inderdaad ontbreekt alleen de verwarming voor dit geweldige aquarium; ik heb nog wel een thermometer toegevoegd zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Voor de verwarming en capaciteit van dit aquarium zou ik zeggen vanaf 75W.
Jean Baptiste
3 berichten
jean baptiste fr
Hallo, je moet rekenen 1w per liter voorbeeld 50l 50w dat zal ruim voldoende zijn
STEPHANE
2 berichten
stephane fr
HALLO EN DANK U VOOR UW ANTWOORDEN
Valérie
1 berichten
valérie fr
Hallo, Kan dit model horizontaal geplaatst worden?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Dit verwarmingselement is volledig onderdompelbaar en kan zowel verticaal als horizontaal geplaatst worden. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Charly
1 berichten
charly fr
Hallo, ik heb deze verwarmer (het 300W model) besteld voor mijn 250L aquarium op 22/08/2016. Nadat deze kapot is gegaan, heb ik een nieuwe besteld en geïnstalleerd op 01/02/2017. Deze is ondanks alle zorg die ik eraan heb besteed (wekelijkse schoonmaak...) net stuk gegaan. Aangezien dit de tweede is in minder dan een jaar tijd, wilde ik weten of er enige vorm van garantie of klantenservice voor dit product beschikbaar is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit type product heeft een garantie van 1 jaar. Voor klantenservice verzoeken wij u direct contact op te nemen met onze Klantenservice via de order tracking. Zij zullen er alles aan doen om u snel een antwoord te geven en indien nodig contact opnemen met de leverancier van het product. U kunt ook bellen met onze Klantenservice op 0 892 494 028 (maandag tot vrijdag van 10:30 tot 12:30 uur en van 14:30 tot 17:30 uur). Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
kevin
1 berichten
kevin fr
Hallo, voor een aquarium van 240l, welke raadt u mij alstublieft aan? Ik heb ook gezien dat in de vragen staat dat alleen het glazen deel in het water kan, terwijl in de beschrijving staat dat het volledig onderdompelbaar is. Kan het echt helemaal in het water worden geplaatst? Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor uw aquarium moet u de HT200 nemen. We bevestigen dat dit product volledig ondergedompeld kan worden. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Rémi
1 berichten
rémi fr
Hallo, wat kunt u mij aanraden voor een nanocube van 50l? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u de onderstaande verwarming:17011 Tetra Verwarming HT 50 (50W) Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Justine
1 berichten
justine fr
Hallo, Onlangs heb ik de EcoTherm/VisiTherm aquariumverwarmer van 25 tot 300W en de eheim 2213 pomp gekocht. Kan ik de verwarmer daarin plaatsen en zo ja, waar precies?Met vriendelijke groetenJustine
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Kunt u ons meer details geven over uw verzoek? Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
elodie
6 berichten
elodie fr
de lengte van de verwarming is 37 centimeter? zelfs de 50w?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De 50W is 25 cm lang. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
goedenavond, ik heb een aquarium van 450 liter, hoeveel watt moet ik voor de verwarming gebruiken? met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u de 200W aanbevelen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Claude
1 berichten
claude fr
Hallo,Hebt u dezelfde verwarming in een kleiner formaat? Mijn aquarium is 18 cm maar mijn Harlekijnvissen zouden een paar graden meer nodig hebben.Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u deze miniatuurverwarming aanbieden, maar het is mogelijk niet krachtig genoeg. https://www.zoomalia.com/animalerie/chauffage-nanolife-5w-p-15144.html Met vriendelijke groeten, Sandy van Zoomalia
Philippe
1 berichten
philippe fr
Hallo, wat is de lengte van de elektrische kabel van deze handsets? Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De elektrische kabel meet 1m60.Met vriendelijke groetHet Zoomalia-team
Michel
1 berichten
michel fr
Goedenavond, ik begrijp de afmetingen die u voor dit product voorstelt niet en zou graag de diameter van de buis willen weten voor een 150 of 200W (belangrijk voor de plaats waar ik het wil installeren. Dank bij voorbaat en oprechte groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le diamètre d'environ 4,5cm est identique sur les deux modèles. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.