Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tetra Crystal Water voor kristalhelder aquariumwater

90% van klanten

bevelen dit product aan

19 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
SOPHIE
2 berichten
sophie fr
HalloKan ik dit gebruiken voor het aquarium van mijn goudvissen?Bedankt voor uw antwoord.
Adeline
1 berichten
adeline fr
Wij gebruiken het in een aquarium met 2 goudvissen en geen enkel probleem.
Amaury et Margot
2 berichten
amaury et margot fr
Ik heb een vraag gesteld maar ik heb geen antwoord gekregenKan ik dit product gebruiken met axolotls?
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo Ik vermijd dit soort producten zo veel mogelijk. Het is beter om een fijnere watten in het filter te plaatsen en deze regelmatig te vervangen. Michel
Angélique-michelle
2 berichten
angélique-michelle fr
BonjourEst-ce que ce produit n'est pas mortel pour mes escargots "Asolene pixi" ?
Jacques
3 berichten
jacques fr
Bonjour Ce produit n’est pas nocif pour vos escargots du moment de bien respecter la dose.
Angélique-michelle
2 berichten
angélique-michelle fr
Hartelijk bedankt
elodie
1 berichten
elodie fr
hallo ik zou graag willen weten of ik dit product voor het aquarium van mijn schildpad kan gebruiken?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is mogelijk dit product te gebruiken in het aquarium van uw schildpad. Let op dat u de aangegeven doseringen goed nakomt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Dylan
1 berichten
dylan fr
Hallo mijn water is licht troebel, kan ik dit product gebruiken terwijl mijn vissen erin zitten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt dit product gebruiken met de vissen in het aquarium, let op dat u de aanbevolen doseringen op de fles goed in acht neemt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Natacha
1 berichten
natacha fr
Hallo, ik heb iets stoms gedaan, ik heb mijn substraat en mijn kwarts rechtstreeks in het water van mijn aquarium gedaan gisteren en sindsdien is het water rood. Zou dit product mij kunnen helpen om weer helder water te krijgen (de vissen zitten er al in)? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt proberen dit product te gebruiken. Let op dat u de aanbevolen doseringen goed in acht neemt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Ludovic
1 berichten
ludovic fr
Hallo,Wanneer men de eerste behandeling met Tetra Crystal Water heeft uitgevoerd, wat is dan de frequentie van verversing, en moet men het toevoegen wanneer men het water ververst?Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit product moet gebruikt worden in geval van troebel water. Giet 5 ml voor 10 liter water. Giet 2,5 ml voor 10 liter water als de KH ≤ 3 °dH is. Houd minstens 48 uur aan tussen twee toepassingen. Houd een periode van 24 uur aan tussen het gebruik van Tetra CrystalWater en het gebruik van een waterconditioner zoals Tetra AquaSafe. Het is niet noodzakelijk om dit product te gebruiken bij een waterverversing, behalve als het water troebel is. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
nicolas
3 berichten
nicolas fr
hallo ik zou graag willen weten welk product ik kan gebruiken om de hardheid van mijn water te verminderen, die hoger is dan 21 gh dankjewel
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet een bepaalde hoeveelheid water uit uw aquarium vervangen en dit vervangen door kraanwater gemengd met turf: https://www.zoomalia.com/animalerie/tourbactiv-1l-460-gr-p-5054.htmlOf gebruik gedemineraliseerd water of bronwater (volvic, mont roucous). Met vriendelijke groet, Mary van Zoomalia
ISABELLE
1 berichten
isabelle fr
Hallo, mijn aquarium wacht op de ontvangst van de vissen omdat het water op dit moment niet goed is. Ik zou graag willen weten of dit product geschikt zou zijn voor mijn aquarium, ik heb natuurlijke planten. Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Als u nog geen vissen heeft, hou er dan rekening mee dat u (gemiddeld) minimaal 3 weken moet wachten voordat u uw vissen introduceert. Op dit moment adviseren we dit product niet. U kunt voorlopig het nitrietniveau meten.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.