Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies CO2-kit Basic set

92% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo, ik heb deze set geprobeerd, geen verbetering in het aquarium. Meting van het CO2-niveau voor en na, niets. Te vermijden. Je kunt beter meer uitgeven en iets waardevols hebben. https://www.zoomalia.com/animalerie/tropica-co2-system-nano-95g-p-46557.html Michel
Valérie
1 berichten
valérie fr
Hallo, wat is de CO2-inhoud van de flessen? Bedankt
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Bonjour est-ce que ce kit convient pour un aquarium nano 2O L svp?
portebois
1 berichten
portebois fr
Hallo, hoe lang gaat de fles mee, zodat ik mijn mandje goed kan voorbereiden. Dank u wel
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is moeilijk om uw vraag te beantwoorden. De levensduur van de fles varieert afhankelijk van de grootte van het aquarium en de ingestelde stroming. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.