Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Superfish "Spiderwood" - Boomwortels - 4 modellen

83% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
CHRISTOPHE
1 berichten
christophe fr
Hallo, op mijn wortels zit een soort transparante schimmel, waardoor komt dat? Bovendien hebben de wortels het water in mijn bak bruin gekleurd en ik zou graag willen dat het kristalhelder is, is er een manier om dat te doen? Met vriendelijke groeten.
Michel
470 berichten
michel fr
hallo niets ernstigs het zijn bacteriën, ze verdwijnen bij de komst van de vissen. Over het algemeen hebben we een wortel gekookt voordat we deze hebben geïntroduceerd, en als dat niet mogelijk is vanwege de grootte, laten we deze meerdere weken weken door regelmatig het water te verversen. U moet weten dat vissen houden van amberkleurig water, ze voelen zich veilig. Michel
Olivier
1 berichten
olivier fr
Goedendag, dat is volkomen normaal. De schimmel zal vanzelf verdwijnen
franck
1 berichten
franck fr
Inderdaad, en als je garnalen of slakken hebt zijn ze er dol op en gaan ze de gelatine schoonmaken. Om het water op te helderen moet je een paar dagen filteren met actieve kool zolang de tannines aanwezig zijn. De beste manier om gekleurd water te voorkomen, is door de wortels zo vroeg mogelijk te kopen en ze maximaal te laten weken voor gebruik om zo veel mogelijk tannines te verwijderen. Hoe minder tannines er zijn, hoe minder het water vanaf het begin zal kleuren in het aquarium
Eric
2 berichten
eric fr
nan tkt c'est normal la moisissure c'est juste ta racine qui va se peupler de sa flore bactérienne et de champignons , ça va vite disparaitre et au pire escargots et crevettes vont te bouloter ça rapidoss

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.