Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies SuperFish Air kit luchtpomp voor aquarium en vijver

86% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
nicolas
1 berichten
nicolas fr
Hallo, wordt de luchtpomp verkocht met de slang?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Comme indiqué dans la description, la pompe est vendue avec tuyau et diffuseur. Cordialement, L'équipe Zoomalia
ISABELLE
2 berichten
isabelle fr
Hallo,Ik heb zojuist deze pomp in mijn 25L aquarium geïnstalleerd, ik vind dat het veel bubbels en golfslag aan het oppervlak veroorzaakt, zou dit mijn 2 vissen niet kunnen storen? Moet ik het continu laten draaien?Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is normaal dat een luchtpomp bubbels en stromingen veroorzaakt. U kunt een verstuiver toevoegen om de intensiteit van de bubbels te verminderen. https://www.zoomalia.com/animalerie/diffuseur-d-air-pour-aquarium-c-277-1.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Jules
4 berichten
jules fr
bonjour ce serait pour savoir quelle etait la taille du tuyau et du cable de branchement
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous ne pouvons malheureusement pas vous donner d'indications précises sur les longueurs. Néanmoins le tuyau est de diamètre 4/6 Cordialement, L'équipe Zoomalia
Tom
2 berichten
tom fr
Bonjour, Pour quelle fourchette de quantité d'eau ce bulleur est-il efficace?Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hieronder vindt u de gevraagde elementen op basis van het vermogen van de pomp: Luchtstroom mini tot 50LLuchtstroom 1 tot 100LLuchtstroom 2 tot 250LLuchtstroom 4 tot 600L Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Juliz
1 berichten
juliz fr
Ik heb de pomp ontvangen, hij is perfect, maar in de set zat ook een klein zwart rond en elastisch dingetje. Kunt u me vertellen waarvoor het dient? Bedankt
Eric Tony
1 berichten
eric tony fr
hallo, is dit product zoals de opmerkingen aangeven luidruchtig, kan ik het onder het aquariummeubel plaatsen, zou het geschikt zijn voor mijn Aquadream 80 welke moet ik kiezen dank u wel.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,De luchtpomp is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis. Plaats de pomp altijd boven het waterpeil van het aquarium, anders kan de pomp zich met water vullen en het aquarium leegmaken. U kunt de pomp echter onder het waterniveau plaatsen, met gebruik van een terugslagventiel. U hebt 1.3 L/min van 1.8 Watt nodig voor uw aquarium. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia.
Justine
7 berichten
justine fr
HalloWordt dit product geleverd met een slang en een verstuiver?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ja, dit product wordt verkocht met slang en verstuiver.Met vriendelijke groet,Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.