Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Omheiningssysteem Super Radio Fence Petsafe

93% van klanten

bevelen dit product aan

13 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Bonjour, le boitier du collier ainsi que le boitier émetteur sont ils étanches ?Peut on fixer le boitier émetteur sous un careport? Merci
Sophie
4 berichten
sophie fr
Hallo, de halsband moet waterdicht zijn, maar de omheiningszender is dat niet, het staat duidelijk aangegeven dat deze alleen binnenshuis in een droge ruimte geïnstalleerd moet worden, anders bestaat er een risico op elektrocutie. Dus, het ophangen in een carport is niet mogelijk.
Julien
2 berichten
julien fr
Hallo, ik zou graag een gebied afbakenen waar mijn hond mag komen, eigenlijk wil ik hem verhinderen om te gaan zwemmen in een vijver. Dus kan ik voorkomen dat hij een lijn overschrijdt, zelfs als er geen muur achter is?
Sophie
4 berichten
sophie fr
Hallo, er is geen omheining nodig, in de set zitten vlaggen die dienen als markering voor de hond.
Jean-Yves
1 berichten
jean-yves fr
Hallo, is het mogelijk om op dezelfde hond een anti-blaf halsband en een omheiningshalsband tegelijkertijd te gebruiken? Bedankt
Maud
2 berichten
maud fr
Hallo, is een gesloten circuit nodig opdat de omheining effectief zou zijn? Kan ze op een omheining geplaatst worden of enkel ingegraven? Bedankt voor uw antwoord
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze omheining werkt alleen in een gesloten circuit en moet begraven worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Oana
1 berichten
oana fr
Op welke afstand van de draad wordt de hond geëlektrocuteerd? En op welke afstand verschijnt de pieptoon? Er staat "Wanneer de hond de grenzen nadert" maar zijn de grenzen de draden of bijvoorbeeld 0,5 meter rond de draad???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De correctie van het hekwerk is afhankelijk van de gekozen instelling, de pieptoon verschijnt net voordat de correctie plaatsvindt en de grens is de draad, maar de correctie wordt uitgevoerd op de afstand die u heeft gekozen (bv: 0,5 rond de draad). Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
karine
1 berichten
karine fr
Hallo, ik zou graag willen weten hoeveel draad er in het pakket zit? Er staat dat het "tot 4 hectare kan dekken", maar niet de hoeveelheid draad. Bedankt alvast voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Goedendag, Het is de kracht van de behuizing die het mogelijk maakt om 4ha grond te dekken. De meegeleverde draadspoel in deze kit is 150m. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.