Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Storing in de luchtpomp

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Katia
4 berichten
katia fr


Goedenavond, Ik zou graag willen weten of de Rena 600 luchtpomp voldoende zou zijn voor een aquarium van 500l, aangezien mijn luchtsteen momenteel aan het oppervlak werkt maar niet op de bodem (60cm diep). Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, Kat

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Katia,

een beetje vertraagd in het antwoord, maar niet altijd aanwezig.

Waarom wil je een luchtpomp plaatsen, wetende dat het gebruikt wordt om luchtbellen te creëren die het wateroppervlak breken om de "vette laag" te voorkomen en dat dit ook bereikt kan worden met de wateruitstroom van het filter.

De luchtpomp dient vooral niet om het water te oxideren (of heel heel weinig), dat wordt gedaan door de gasuitwisseling lucht/water, vandaar de noodzaak om geen vette laag te hebben.

Aquariumliefhebberlijk.

 

Katia
4 berichten
katia fr

Hallo

Alleen voor de esthetiek. Ik weet dat het niet nodig is, maar ik vind het leuk en ik zou graag willen weten of deze diffuser krachtig genoeg is om te "bubbelen" tot op de bodem van mijn 500l aquarium

Dank u

Fijne dag

Aquariumliefhebbend

Kat

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond Katia,

ik denk dat dat geen probleem zal opleveren..

Aquariumhoudend.

Katia
4 berichten
katia fr

Hallo

Al een tijdje afwezig

Bedankt voor het antwoord

Fijne zondag Aquaristisch


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.