Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

soort grind

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
stephane
3 berichten
stephane fr


hallo

ik ben nieuw in de aquaristiek.en ik zou graag willen weten of je verschillende kleuren grind in een bolvormige aquarium kan doen?het is 18liter

Herve
20 berichten
herve fr

Hallo,

het grind heeft twee functies, het maakt het aquarium mooier omdat het een begin is van decoratie en het maakt het mogelijk om planten te plaatsen.

nu is het extra werk, het zal goed schoongemaakt moeten worden. (vooral als het koudwatervissen zijn)

er is niets dat je weerhoudt om twee kleuren grind te gebruiken, het is jouw aquarium en het moet jou bevallen.

stephane
3 berichten
stephane fr

Bedankt voor je antwoord. Ik heb 4 kleine goudvissen. De verkoopster zei me dat deze vissen genoegen nemen met weinig decoratie! Maar het is toch mooier om een kom te hebben die is gedecoreerd, en met nepplanten zodat de vissen zich daarin kunnen verstoppen, dan zoals de verkoopster zei, water zonder iets!

stephane
3 berichten
stephane fr

Is het noodzakelijk om mijn vissenkom uit te rusten met een filtersysteem? De verkoopster zei dat het niet nodig is voor kleine goudvissen, maar ik wil er zeker van zijn

franck
233 berichten
franck fr

hallo

Stéphane welkom in de wereld van aquaristiek

wat je grind betreft, wat het belangrijkste is, is dat de verkoopster je voor de gek heeft gehouden en dat is ernstig; hoe wil je 4 goudvissen in 18 liter laten leven terwijl je 250L per vis zou nodig hebben, omdat ze de grootste vervuilers zijn

nu heb je de keuze; of je brengt de vissen terug naar waar je ze gekocht hebt

of je schaft een aquarium van aanzienlijke grootte aan

of je vindt een ander gezin voor ze

maar ze laten leven in deze omstandigheden is onmenselijk; het is alsof je gedwongen wordt om met 3 andere mannen in een kamer van 18m² te leven, 24 uur per dag.

Herve
20 berichten
herve fr

Goedenavond,

Het is inderdaad zo dat vier goudvissen in 18 liter een erg slechte keuze is.

Voor een 18 liter zou ik je 1 mannelijke guppy en 3 of 4 vrouwtjes hebben geadviseerd.

franck
233 berichten
franck fr

hallo

hoe gaat het met je 4 goudvissen?

vertel me alsjeblieft dat je de verkoopster hebt geconfronteerd omdat ze je voor de gek heeft gehouden?


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.