Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Sisalstam voor kattenboom

95% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Véronique
2 berichten
véronique fr
Hallo,Ik wil graag 2 vervangende palen bestellen, maar het is onmogelijk om het gewenste aantal te veranderen. Bovendien wordt er €21 euro en wat aangegeven en in mijn winkelwagen wordt de paal aangeslagen voor €27 euro en wat stof... Waar komt het probleem vandaan? Bedankt voor uw reactie.
caroline
1 berichten
caroline fr
Hallo,Zou het mogelijk zijn om de diameter van de schroeven van referentie Ref. 53939 te weten? Ik zou graag de paal van mijn krabpaal willen vervangen, deze heeft een diameter van 9 cm en voor de schroeven is het 10 mm, denkt u dat dit goed zou zijn?Alvast bedanktMet vriendelijke groeten
Emilie
1 berichten
emilie fr
Bonjour, je voudrais savoir le diamètre des vis de la référence 53942. Cordialement
Clara
2 berichten
clara fr
Bonjour, quel est le diamètre de vis du poteau référence 53942? Il ne correspond pas à mes vis 8mm.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous invitons à prendre contact avec notre Service Après-Vente via l'adresse mail [email protected]. Ils se mettront en contact avec le fournisseur afin de vous envoyer les vis du bon diamètre si besoin. Cordialement, L'équipe Zoomalia
juan
1 berichten
juan fr
J'aurais voulu savoir svp , le diamètre des vis de fixation du tronc référence 53982. merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le diamètre est de 8mm
Cordialement,
L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.