Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Silicaat kattenbakvulling Quality Clean Silica Pearl

89% van klanten

bevelen dit product aan

27 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Françoise
3 berichten
françoise fr
Om welke reden hebben jullie de silicakorrel kattenbakvulling van AGGLO stopgezet, waarvan de prestaties beter zijn dan die van QUALITY CLEAN? Voor één kat verander ik de kattenbakvulling elke week, wat uiteindelijk duur uitvalt.
Christine
1 berichten
christine fr
Ik heb de silicakattenbakvulling Pearl Aglo laten vallen omdat ik andere soorten wilde proberen, ik heb zelf 3 katten, een mannetje en 2 vrouwtjes, en ik heb een grote verpakking kattenbakvulling nodig. Ik weet dat ik de Bento Pearl kattenbakvulling niet meer zal nemen omdat het niet absorberend genoeg is en qua kwaliteit vergeleken met andere kattenbakvullingen die ik heb geprobeerd, is het niet top.
DANIELLE
1 berichten
danielle fr
Cette litière n'est pas aglomerante. Personnellement je préfère. Les crottes collent à quelques grains de litière. Je jeté le tout dans les toilettes car la litière se décompose au contact de l'eau. C'est bien pratique: plus besoin de sac à crottes à descendre dans les poubelles. Le pipi jaunie les grains et le compacte un peu donc facile à nettoyer aussi. De plus elle absorbe les odeurs : du coup ça ne sens pas la "litière" j'en suis vraiment contente je ne changerai plus. Sans compter les lots super économiques.
Céline
85 berichten
céline fr
Hallo, ik heb enkele bedenkingen bij het weggooien van uw kattenbakvulling in uw toilet. Om meer te weten te komen over dit onderwerp, lees dit blogartikel: https://www.zoomalia.com/blog/article/ou-jeter-litiere-biodegradable-chat.html. Met vriendelijke groeten, de redactie van Zoomalia.
LUCIE
1 berichten
lucie fr
Hallo, is dit kattenbakvulling klontvormend?
Emmanuelle
1 berichten
emmanuelle fr
Ja, de plasjes vormen makkelijk te herkennen steentjes ongeveer een uur na gebruik! En de kristallen hechten zich aan de grote boodschappen. De kristallen zijn echter relatief groot, ze zijn misschien niet geschikt voor de gevoelige pootjes van een kitten, bijvoorbeeld. Persoonlijk moest ik deze silicakattenbakvulling (in bulk gekocht) bedekken met een andere met fijne korrels, zodat mademoiselle Lilou, 2,5 maand oud, bereid was om er gebruik van te maken ;)Verder is er bijna geen geur te bekennen, zelfs niet als je er direct boven hangt, ik vervang de vulling elke 8-10 dagen met dagelijkse verwijdering van plasjes en uitwerpselen.
Juliette
1 berichten
juliette fr
Nee, ze is niet klonterend.
Christelle
1 berichten
christelle fr
Nee, ze is niet klontvormend. Ik gebruik Silica Pearl Agglo kattenbakvulling (deze is klontvormend). Deze is heel goed, zuinig en zonder geur.
Cyril Magali
1 berichten
cyril magali fr
Nee, dat is het niet. Maar de kristallen veranderen van kleur wanneer er een plasje is gedaan, dus het is gemakkelijk daarna te verwijderen.
myriam
1 berichten
myriam fr
ja, ze is top.
Céline
1 berichten
céline fr
Hallo,Nee, het is niet klonterend en houdt geen geuren vast ...! Ik raad het niet aan
Emilie
1 berichten
emilie fr
nee maar heel aangenaam
Catherine
1 berichten
catherine fr
dit is geen klonterende kattenbakvulling maar top op het gebied van geur, efficiëntie en duurzaamheid: ik raad het aan!!!!
sylvianne
1 berichten
sylvianne fr
nee, dit silicakattenbakvulling is niet klonterend maar het is perfect je hoeft alleen maar elke dag de grote boodschappen te verwijderen en de korrels te roeren met je kattenbakschep
Véronique
1 berichten
véronique fr
nee, ze houdt geen geuren vast, ook niet klonterend, teleurgesteld door dit kattengrit
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo. Het is niet de bedoeling dat kattenbakvulling met silicagel klonterend is. Dus nee. Het doet echter goed zijn werk tegen geuren. Prima voor 1 maand voor 1 kat als u natuurlijk elke dag de uitwerpselen verwijdert...
CECILIA
1 berichten
cecilia fr
Hallo, de werking van silica (behalve zeer kleine korrels, maar wat is het voordeel?) is om anders te functioneren dan klontvormende kattenbakvullingen; de kristallen houden geuren vast (in ieder geval iets meer dan met een klassieke vulling) en vooral de urine die de kristallen kleurt. Wat betreft de grote boodschap, de uitwerpselen hechten vrij goed. Het doel is om elke dag of om de twee dagen de uitwerpselen te verwijderen, zodat het langer meegaat. Geen stof, geen spaanders overal, geen allergieën voor Miauw die helemaal blij is, ziezo :)
Julie ou Matthieu
1 berichten
julie ou matthieu fr
Niet klonterende kattenbakvulling maar de silica is revolutionair op het gebied van geuren, ik zou het voor niets in de wereld meer veranderen nu ik het ontdekt heb. Ik heb momenteel kittens en geen problemen wat betreft sensaties.
Yves
2 berichten
yves fr
Hallo nee, ze is niet klonterend op voorwaarde dat je de klassieke silicium koopt
Christine
10 berichten
christine fr
Hallo. Kunt u mij vertellen wat de geschatte grootte van de silicakorrels van dit kattengrit is? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De grootte varieert, deze ligt tussen 2 en 9mm. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
sylvain
1 berichten
sylvain fr
Hallo, er zijn van onze kant geen problemen met deze kattenbakvulling
anne
1 berichten
anne fr
Hallo,Is deze kattenbakvulling biologisch afbreekbaar en is het mogelijk om het te composteren?Bij voorbaat dankAnne
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit kattenbakvulling is van silicagel, het kan niet in de compost worden gedaan. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.