Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Seresto teken- en vlooienband voor katten

96% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
CATHERINE
1 berichten
catherine fr
Hallo, Ik heb ook een Seresto-halsband gekocht op een andere site vanwege de veel voordeligere prijs, maar ik moest hem na een tijdje van mijn kat afhalen omdat hij ook veel krabletsels had. Geen enkel voordeel! De pipetjes hebben niet echt effect.
LOETITIA
1 berichten
loetitia fr
Hallo, vorig jaar heb ik halsbanden op een andere site gekocht die nep bleken te zijn. Mijn katten hadden dezelfde symptomen die u aangeeft (krabben, korsten, vlooien). Ik heb nieuwe halsbanden gekocht bij Zoomalia en het probleem is niet meer voorgekomen. Bent u zeker van de herkomst van uw halsbanden?
Sonia
1 berichten
sonia fr
Mijn kat heeft tot vorig jaar de halsband verdragen, met krabben etc. en geen haar meer rond zijn nek, de arme stakker, het was hartverscheurend toen ik het merkte. Ik ben overgestapt op tabletten, meer gedoe, de pipetten werkten niet voor hem, maar nu lijkt alles goed te gaan... maar voor hoe lang?
SONIA
1 berichten
sonia fr
Wat betreft het breuksysteem, uw antwoord verbaast mij. Dat is niet wat ze bij Bayer zeggen.
sinem
1 berichten
sinem fr
Goedenavond, moet deze halsband 8 maanden gedragen worden (dat wil zeggen tot de maximale effectieve tijd)? En kan een halsband twee keer gebruikt worden? bedankt
Laura
1 berichten
laura fr
Hallo is deze halsband effectief voor een Maine Coon van 8/9KG?
Monique
1 berichten
monique fr
Hallo,Kan deze halsband gebruikt worden in combinatie met de Frontline Combo pipetten? We zitten in een periode van infestatie, en ondanks de maandelijkse pipetten, merk ik de aanwezigheid van vlooien op mijn kat (10 maanden 4,3 kg)Bedankt voor het advies

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.