Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

SEMINTRE ZOEKEN VOOR KAT

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sarah
3 berichten
sarah fr
Hallo, heeft er iemand flesjes SEMINTRA te koop voor katten die hij niet meer nodig heeft? Mijn 18-jarige kat heeft nierfalen. Hij heeft de afgelopen 6 maanden SEMINTRA gebruikt, maar nu is het op! De dierenarts heeft me tabletten voorgeschreven, maar zijn levensverwachting is verminderd. De tabletten zijn niet zo effectief als SEMINTRA. Alvast bedankt voor uw reacties en uw hulp.
Sylvette
5 berichten
sylvette fr
BonsoirMon vétérinaire face à la rupture semintra en france commande la preparation à un labo allemand. Comme toute preparationil y a une date limite de peremption .j'ai reçu ce matin le flacon qui termine au 1 juin.or il me reste du semintra pour ma petite lili jusqu'a fin mai.j'ai commande ceflacon trop tot et je ne vais pas l'utiliser. si cela peut depanner....je l'ai paye 52euros je le cede à 40 euros.
Sarah
3 berichten
sarah fr
HalloIk dank u voor uw antwoordGaat u er meer bestellen?Heeft u deze bereiding al eens geprobeerd?Ik heb veel twijfels over alles wat aangeboden kan worden.Bedankt
Sylvette
5 berichten
sylvette fr
Ik begrijp het, ik heb het niet geprobeerd omdat ik nog Semintra heb voor de maand mei. Als het nog steeds niet beschikbaar is, ja, dan zou ik het aanbevelen, omdat we niet veel opties hebben. Ik heb veel vragen gesteld aan mijn dierenarts, hij heeft 4 katten met IRC die behandeld worden met de magistrale bereiding en het gaat goed met ze. De molecule is inderdaad termitarsan, gedoseerd op 4 mg in een waterige oplossing. Er is geen stabilisator, wat verklaart dat dit product binnen 35 dagen gebruikt moet worden. Ik begrijp uw aarzelingen volledig, ik heb dezelfde, maar ik zeg mezelf dat we misschien geen keus hebben. Ik weet dat de dierenarts een poedervormige bereiding in een capsule kan laten maken door de apotheker met de dosering temisartan voor uw kat. Wat mij betreft, mijn Lili slikt geen enkele tablet en is heel lastig. Ik wens u een fijne avond en hoop op een spoedige terugkeer van Semintra.
Sarah
3 berichten
sarah fr
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om mij te antwoorden. Ik zie de dierenarts op donderdag. Ik kom bij u terug. Fijne avond Sarah
Marie France
1 berichten
marie france fr
Hallo, mijn dierenarts heeft een recept voorgeschreven door telmisartan te herverpakken volgens het gewicht van mijn kat. Het kostte mij 30,30€ bij de apotheek. Het is dezelfde werkzame stof als semintra in de menselijke versie.
Sylvette
5 berichten
sylvette fr
Voor Sarah
Als u een foto van het flesje wilt waarop de productinformatie staat om aan uw dierenarts te laten zien, kan ik deze per mail naar u verzenden.
Hier is mijn e-mailadres voor het geval dat.
[email protected]
Fijne 1 mei-feestdag!

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.