Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies SCHESIR Natuurlijk natvoer met kleine groentjes, 285g

97% van klanten

bevelen dit product aan

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Françoise
1 berichten
françoise fr
Hallo, ik koop al 9 jaar Schesir blikken van 285 gr en ik wilde u erop wijzen dat de samenstelling ongeveer 3 jaar geleden is veranderd. Veel vochtiger, voor die met kip: minder filets en meer organen. Het is op te merken dat uw foto's overeenkomen met de oude blikken. De nieuwe vermelden de term "in jelly" en naar mijn mening is de kwaliteit verminderd, maar mijn 10-jarige hond waardeert het nog steeds. Het blijft een goed product.
Lucien
1 berichten
lucien fr
Ik koop ook al 9 jaar Schesir kip, en het is waar dat er sinds een jaar veel minder kip in zit en veel meer maagjes, maar soms zit er in sommige blikjes ook veel dikke rijst. Toch blijf ik ongeveer 60 per maand kopen, omdat mijn twee honden er dol op zijn, maar het is jammer dat de kwaliteit is veranderd en dat het duurder is geworden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.