Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Saniterpen Ontsmettingsmiddel Plus

95% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
lisa
1 berichten
lisa fr
Hallo, is het mogelijk om dit product in de wasmachine te gebruiken om de manden van de honden, speelgoed enzovoort te reinigen? Bedankt. Lisa
Jennifer
3 berichten
jennifer fr

Hallo,

Ik raad het u af. Het is een product voor de vloer, dat de neiging heeft om een vettige laag achter te laten. De geur is extreem sterk en geconcentreerd, daarom mag u niet meer dan de helft van een dopje in 2 liter water doen. (En de dop zelf is erg klein).

Om geuren te neutraliseren, raad ik het gebruik van essentiële olie van theeboom aan, geen probleem in de machine (maximaal 5-10 druppels per machine: op een speciale doek in de trommel).

Jennifer, fokkerij Of West Coast Swing
Jennifer
3 berichten
jennifer fr
Geen probleem om de voer- en drinkschalen te desinfecteren. Ik gebruik sanitherpern voor alle harde delen, nooit voor stoffen.
Angelique
2 berichten
angelique fr
HalloKunnen we saniterpen op kunstgras gebruiken om te desinfecteren a.u.b.?Met vriendelijke groet, Angelique
Julia
1 berichten
julia fr
Hallo, is dit product effectief tegen giardiasis?
alice
1 berichten
alice fr
Ja, het is effectief tegen giardiasis.
Frédéric
2 berichten
frédéric fr
Hallo Is het product compatibel met dwerggeiten?
Linda
1 berichten
linda fr
Hallo, wat is inbegrepen in het pakket voor 11€90? Bedankt, Linda
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het gaat hier niet om een pakket, maar om een jerrycan van 1L product voor 11,90€. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
catherine
2 berichten
catherine fr
Santerpen desinfecteert en verwijdert hondengeuren; kan het gebruikt worden om op het grind in de tuin te spuiten waar mijn 2 yorks hun behoefte doen na de eerste wandeling? Hartelijk dank, Cathy.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Vous pouvez si vous le souhaitez le vaporiser sur vos graviers. Cordialement, Sandy de Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.