Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Rugzak voor kat of kleine hond Zolia Dora

90% van klanten

bevelen dit product aan

19 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Delphine
3 berichten
delphine fr
Hallo, is dit geschikt voor een konijn? Bedankt
Pauline
2 berichten
pauline fr
Hallo het kan goed zijn voor een konijn
Ségolène
1 berichten
ségolène fr
Hallo, ik heb het gekocht voor mijn konijnen en ik raad het niet aan, de basis is stijf dus dat is goed, maar de opgezette structuur is niet stijf dus de konijnen zijn erg instabiel en hebben niet dezelfde wendbaarheid als katten om te tollen en rollen, vooral omdat ze kleiner zijn waar een kat of hond goed tegen de randen aangedrukt zit. Ik vind het ook gevaarlijk omdat als ze een klap van een koffer of elleboog krijgen, de hoes ze niet beschermt aangezien die niet stijf is.
Céline
85 berichten
céline fr
Hallo Delphine,Naar mijn mening is het ideaal voor een konijn om een transportkooi te nemen: stevig en niet knaagbaar zoals een stoffen tas.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-lapin-et-rongeurs-c-144-g-6361-1.html
Marine
1 berichten
marine fr
Hallo, heeft de tas binnenin een bevestigingsriem om het tuigje van het dier vast te maken? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Marion
1 berichten
marion fr
Ja! Er is een kleine bevestiging voor de tuigjes.
Muriel
1 berichten
muriel fr
nee
Laureen
1 berichten
laureen fr
Ja !!!
Florence
1 berichten
florence fr
Oui, tout à fait
Perrine
1 berichten
perrine fr
Hallo, is de bodem van de tas stijf of zacht? Bedankt.
Lola
1 berichten
lola fr
de achtergrond is stijf
Juliette
1 berichten
juliette fr
Is de tas volledig wasbaar in de machine? Om de plasticgeur te verwijderen Dank u
Sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo,Hoeveel weegt de tas alstublieft? De luchtvaartmaatschappij staat mij slechts 7 kg toe voor mijn kat met zijn draagtas. Bedankt
Lisa
25 berichten
lisa fr
Hallo Sandra, Deze zak weegt 1,05kg. Met vriendelijke groeten, Lisa van Zoomalia
Erckelboudt
1 berichten
erckelboudt fr
Bonjour est ce que je peux prendre l avion avec ce sac, je sais que j ai le droit de prendre mon chat avec moi en cabine.... Est ce qu'il est au norme pour ce transport.
Lisa
25 berichten
lisa fr
Bonjour, Je vous conseille de vous rapprocher de votre compagnie aérienne car chaque compagnie impose ses règles. Bonne journée, Lisa de Zoomalia
Elisa
3 berichten
elisa fr
Hallo, waarvan is het mazenwerk van de ventilatieopeningen gemaakt? Is het van textiel of van plastic? Is het sterk genoeg als de kat krabt?
Patricia
1 berichten
patricia fr
De mazen zijn van zeer stevig plastic. Mijn kat heeft er al meerdere keren met zijn klauwen tegen geslagen en het gaas verkeert nog steeds in de originele staat.
cinthia
1 berichten
cinthia fr
Wat is het maximale gewicht voor een volwassen kat en is het breed genoeg, bedankt
Clemence
1 berichten
clemence fr
Is de bodem van de tas hard of zacht?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.