Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ROYAL CANIN Veterinary Diet Feline Renal RF 23

97% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Olivier
1 berichten
olivier fr
Bonjour,Jusqu'à l'augmentation sans fin des prix ?
MARIE NOELLE
1 berichten
marie noelle fr
Hallo, vertel me wat vermindert: de hoeveelheid product in sommige pakketten. Tenminste worden de brokken nog steeds verkocht in hetzelfde gewicht.
Violette
24 berichten
violette fr
Hallo. Mijn kat is gewend aan brokjes zonder maïs, tarwe of soja. Deze brokjes worden me aangeraden omdat zijn creatinine gemiddeld hoog is. Kan de samenstelling van deze brokjes geen problemen veroorzaken (gewichtstoename, slechte spijsvertering, ...)? Dank u.
Claire
1 berichten
claire fr
Hallo Violette, deze kroketten zijn voor veterinair gebruik. Ze moeten worden voorgeschreven door de dierenarts die je dier volgt. Als hij of zij je adviseert of denkt dat je kat ze nodig heeft, is dat juist om zijn gezondheid op de lange termijn te behouden. Mijn kat eet deze kroketten nu al een jaar en zijn waarden zijn aanzienlijk gedaald en hij is in betere vorm. Wat de gewichtstoename betreft, die was er, het was nodig zijn portie aan te passen, tests te doen, maar het belangrijkste is zijn gezondheid. Voorheen at mijn kat alleen graanvrije voeding en rijk aan eiwitten en dat heeft zijn nierziekte verergerd.
Pascal
2 berichten
pascal fr
Hallo. Overweegt u om in uw referenties het artikel ROYAL CANIN Veterinary Diet Feline RENAL 400 of 500 g toe te voegen? Ik bedoel wel degelijk de zakken kattenbrokken van 400 of 500 gram. Omdat mijn kat vooral natvoer eet en minder brokjes gebruikt. Daarom zijn de zakjes van 2 kg te groot omdat ze na 3 weken, ondanks dat ze zorgvuldig worden gesloten, te veel zijn uitgelucht voor onze kat die weigert ze te eten. Dus, 400 of 500 g zou perfect voor ons zijn.
Sarah
1 berichten
sarah fr
Oui c'est vrai qu'en petit format serait idéal.
Mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hallo, ik zou graag het model "Royal Canin Veterinary - Feline renal 4kg" met referentienummer 69453 willen bestellen, wanneer is het beschikbaar? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Vous pouvez commander directement ce produit, un délai de 5 jours est à prévoir avant expédition. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.