Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ROYAL CANIN Veterinary Diet Anallergenic AN24 voor kat

94% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandrine
5 berichten
sandrine fr
Hallo, geen informatie over het fosforgehalte. Zijn deze brokjes geschikt voor oudere katten met chronische nierinsufficiëntie?
Françoise
2 berichten
françoise fr
Ce produit est utilisé en cas d’allergies. Mon vélo m’à prescrit les croquettes Virbac U1 pour les pb rénaux de mon chat. Je pense qu’il vaudrait mieux prendre conseil auprès de votre vétérinaire.
ISABELLE
1 berichten
isabelle fr
Effectivement, ces croquettes sont adaptées aux chats allergiques sous différentes formes. Je pense que la gamme Renal serait plus adaptée à votre chat !
Mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hallo, mijn dierenarts heeft het merk Virbac voorgeschreven voor nierproblemen. Er zijn verschillende soorten kattenvoer, sommige helpen om geen nierstenen te vormen, andere ter ondersteuning van de nierfunctie zelf. Het is beter om informatie in te winnen bij uw dierenarts. Deze worden aanbevolen voor katten met allergieën.
Sandrine
5 berichten
sandrine fr
Hallo Mélanie, en bedankt voor je antwoord, ja dat weet ik. Het is de dierenarts, die een allergie voor de Virbac Kidney support brokjes vermoedt, die me heeft aangeraden over te schakelen op hypoallergene brokjes. Dus ik ben op zoek naar een alternatief dat ook de nierfunctie ondersteunt.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.