Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Royal Canin Puppy Mini voor kleine puppy's van 2 tot 10 maanden

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Beatrice
1 berichten
beatrice fr
Hallo, de Royal Canin Puppy brokjes voor kleine pups zijn perfect voor mijn Shih Tzu die jonger is dan 4 maanden. Hij is er dol op en het bevalt hem goed!
Francoise
3 berichten
francoise fr
Hallo, Mijn hond zou als volwassen dier iets minder dan 10 kg moeten wegen en hij is nu 2 maanden oud: als ik het goed begrijp verhoog je de hoeveelheid voer geleidelijk van 2 tot 6 maanden (van 146g op 2 maanden naar 185g op 5 maanden): logisch. Maar dan verlaag je de hoeveelheid voer van 6 maanden tot 11 maanden ??? (van 184g op 6 maanden naar 131g op 11 maanden). ??? Heb ik het goed begrepen ??? Ik moet toegeven dat ik het niet begrijp. Kunt u mij uitleggen waarom deze vermindering wordt toegepast terwijl de hond groter is en dus meer zou moeten eten? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet,
Marion
1 berichten
marion fr
Ik heb dezelfde overweging gemaakt! Ik vind het vreemd.
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
Hallo,

Mijn groeiende hond eet meer en heeft meer behoeftes. Maar deze zijn juniorbrokken, dus wanneer uw viervoeter ouder wordt, moet u het pakket veranderen en de nieuwe hoeveelheid aanpassen. Persoonlijk heb ik een teefje dat gesteriliseerd is; zij is nu 17 maanden en krijgt Royal Canin Veterinary Sterilised.

Ik hoop dat ik u een beetje heb kunnen helpen.
Francoise
3 berichten
francoise fr
Bedankt voor uw antwoord Alexandra, maar de puppy van 6 maanden tot 11 maanden is nog steeds in de groei, dus ik begrijp het nog steeds niet. Zou iemand van zoomalia kunnen reageren op mijn vraag en die van Marion? Bij voorbaat dank!
Martine
2 berichten
martine fr
Om te antwoorden op Françoise_P heb ik Royal Canin Puppy gebruikt tot mijn puppy 10 maanden oud was, en ik heb de porties steeds verhoogd omdat ik merkte dat mijn hond honger had. Ik had de hoeveelheid verlaagd, maar kwam erachter dat mijn puppy afviel.
Martine
2 berichten
martine fr
Daarna heb ik het volwassen hondenvoer gebruikt, maar in het begin gemengd met het puppyvoer, ik hoop dat mijn antwoord u zal helpen.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.