Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies ROYAL CANIN Mini exigent

90% van klanten

bevelen dit product aan

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nadine
1 berichten
nadine fr
Zoeken, als aanvulling op huishoudelijke voedingssupplementen, zachte brokjes voor kleine hond 2,7 kg met IRC en tandheelkundige problemen. De recent bestelde voor haar IRC zijn te hard, mijn kleine hondje weigert ze zelfs gedeeltelijk gebroken. Ook op zoek naar natuurlijke snacks, en vooral heel zacht. Prijs maakt niet uit. Bedankt alvast voor jullie suggesties.
marie-claire
6 berichten
marie-claire fr
Nadat ik 6 tot 8 merken brokjes heb getest voor mijn York, heeft zij gekozen voor Royal Canin Mini Exigent. Ze hebben een vulling en ik geef ze vaak aan een kleine speelgoedspitz met een hartafwijking. Ik breek enkele brokjes in 2 of 4 stukken. Ze vindt het heerlijk. Ook de paté van hetzelfde merk, speciaal voor veeleisende kleine honden, is getest (alleen gekocht bij een actie van Zoomalia, omdat het anders veel te duur is). Mijn hond vindt het lekker. Als treats koop ik: Boxby merk: kip bites puppy en volwassen. Mijn 2 Yorks zijn er dol op. Ze zijn verkrijgbaar in kleine, zachte, zeer smakelijke blokjes. Wat betekent IRC? Mijn oude kat heeft een aantal jaren geleden een verschrikkelijke gingivitis gehad. Bijna alle tanden zijn getrokken. Hij heeft net zijn 13e verjaardag gevierd en verslindt nog steeds patés, brokjes voor veeleisende katten, treats van kaasgevulde brokjes, verschillende soorten vlees in hele kleine stukjes gesneden. En hij vraagt me altijd om een hapje van mijn maaltijd. Dit alles zonder enige tand. Veel sterkte.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.