Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Royal Canin Medium Puppy

95% van klanten

bevelen dit product aan

14 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Dimitri
1 berichten
dimitri fr
Hallo, mijn puppy, een border collie, ik heb me vergist en heb puppy maxi brokken gekocht maar voor borders zijn medium nodig, is dat erg. Bedankt.
michele
1 berichten
michele fr
bonjour merci de repondre pourquoi les croquettes n ont pas la meme formule ...grave !! je pensais que la difference de prix etait du fait du distributeur cliente depuis longtemps j attens votre reponse ..merci
Lisa
25 berichten
lisa fr
Bonjour, Les compositions de croquettes ont récemment évolué, nous venons de la mettre à jour. Bonne journée, Lisa de Zoomalia
chantal
3 berichten
chantal fr
Hallo, ik zou graag Royal Canin Medium Puppy brokken willen bestellen en ik merk dat de samenstelling van de brokken bij Zoomalia anders is dan die vermeld staat op de officiële website van Royal Canin: wat is de reden hiervoor? Bedankt.
Lisa
25 berichten
lisa fr
Bonjour, Les compositions de croquettes ont récemment évolué, nous venons de la mettre à jour. Bonne journée,
celine
1 berichten
celine fr
hallo mijn puppy is 2 maanden oud het is een Argentijnse dog die al meer dan 8kg weegtwelke referentie is het meest geschiktbedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Vous pouvez lui donner des croquettes pour chiot de grande race :https://www.zoomalia.com/animalerie/royal-canin-maxi-junior-p-11554.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/optimus-chiot-classic-poulet-moyenne-et-grande-taille-p-28775.html Cordialement, L'équipe Zoomalia
Karim
3 berichten
karim fr
Hallo, mijn hond van 5 maanden is een kruising labrador (waarschijnlijk pointer, we zijn niet zeker, hij zou volgens de dierenarts tussen de 20 en 30 kg moeten wegen als volwassene) ik twijfel tussen de Royal Canin Medium Junior of de Royal Canin Maxi Junior. Wat zou u adviseren?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De productlijn MAXI junior is meer geschikt voor uw puppy. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Tali
1 berichten
tali fr
Hallo, Kunt u mij alstublieft de maximale leeftijd aangeven waarvoor deze brokken geschikt zijn? Bedankt voor uw antwoord!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze brokken zijn geschikt voor een puppy van 2 tot 12 maanden. Cordialement, Christelle van Zoomalia
Léo
1 berichten
léo fr
Hallo,Waarom is het product niet beschikbaar in een zak van 15 kg?Zal het binnenkort beschikbaar zijn?Met vriendelijke groeten.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, we verkopen helaas niet alle maten en hoeveelheden Royal Canin brokken. Voorlopig zijn alleen de zakken van 4kg beschikbaar op onze website. Met vriendelijke groeten, Christelle van Zoomalia
Florence
1 berichten
florence fr
ik zou graag willen weten hoeveel gram Medium Junior brokken ik moet geven aan mijn 2 maanden oude Australische herderpuppy, want ik begrijp niet precies hoe het op het pakket staat aangegeven
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,Voor uw puppy van 2 maanden hangt het af van het gewicht van uw puppy. Voor de brokjes van Royal Canin adviseren wij u om de gewichten in grammen te volgen. en niet in een beker.Voor een puppy van 11 kg: 153 g Voor een puppy van 14 kg: 181 gVoor een puppy van 18 kg: 214 gVoor een puppy van 22 kg: 242 gVoor een puppy van 25 kg: 238 g.Totdat uw hond zes maanden oud is, adviseren wij u om naar believen brokjes aan te bieden. Een puppy mag niet beperkt worden.Met vriendelijke groeten.Het team van Zoomalia.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.