Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Royal Canin Light mousse

98% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Dorothee
5 berichten
dorothee fr
Goedendag, Ik zou graag willen weten hoeveel paté en hoeveel brokjes van hetzelfde merk ik aan mijn gesteriliseerde hond van 3 jaar oud en 9.900 kg Lhasa Apso kan geven. Op dit moment krijgt ze Hills Metabolic en heeft in 2 maanden tijd niets verloren, en ze wil ook de brokjes niet alleen eten, terwijl ze geen kieskeurige hond is, integendeel. Kunt u mij alstublieft helpen? Mevrouw Tattregrain Dorothée
Nadège
1 berichten
nadège fr
Hallo, sorry, ik kan je niet helpen want mijn hond is lastig, ze heeft alleen haar goede dag
marcelle
4 berichten
marcelle fr
HALLO VOOR MIJN CHIHUAHUA WAS DE BESTE OPLOSSING .....6 KG DIEET VOOR 4,5 KG DAT GOED WERKTE....S'MORGENS VOOR DE WANDELING VOORBEREIDEN 1/3 VAN HET AANBEVOLEN GEWICHT AAN BROKKEN VOOR ZIJN GEWICHT BIJVOORBEELD ALS ZIJN IDEALE GEWICHT 5 KG IS EN DE DAGELIJKSE PORTIE 228 G IS, DAN 76 G KLAARMAKEN, 3 EETLEPELS LAUWWARM WATER TOEVOEGEN EN AFSLUITEN. DE HOND UITLATEN, BIJ TERUGKOMST HEM ZIJN BAK GEVEN EN VOORAL NEEGEREN.....'S AVONDS 1/2 ZAKJE PATE KLAARMAKEN, OFWEL ALLEEN ALS HIJ DE BROKKEN HEEFT GEGETEN OF AANVULLEN MET DE PATÉ....ALTIJD NA ZIJN WANDELING EN VOORAL NEEGEREN...HOU VOL, HET WERKT EN VERGEET NIET, NIETS TUSSEN DE MAALTIJDEN EN VOORAL NIETS VAN UW TAFEL....WANNEER HIJ U NIET MEER TEGENSPREEKT, FELICITEER HEM DAN MET EEN DIKKE KNUFFEL OF EEN HEEL KLEIN SNOEPJE...VEEL GELUK
Sylvie
3 berichten
sylvie fr
Goedenavond, Persoonlijk krijgt mijn hond maar één maaltijd per dag die bestaat uit een derde van de pâtée mousse light weight care van Royal Canin, een derde van de droge brokken van Proplan en een derde van groenten (ofwel sperziebonen, ofwel gestoomde courgettes). Alles gaat goed.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.