Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies QUALITY SENS Natvoer Mousse voor katten - 3 smaken naar keuze

85% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Audrey
3 berichten
audrey fr
Ik zou ook graag willen weten hoeveel bakjes voor een kat van 6 kg en de kcal.
Didier
1 berichten
didier fr
het is nogal ingewikkeld om te antwoorden omdat onze kat die 6 jaar oud is en spijsverteringsproblemen heeft, ongeveer 2 tot 3 kuipjes per dag eet, maar 4/5e met "SPECIFIC FIW Digestive Support 100g natvoer voor gevoelige volwassen katten" geadviseerd door onze dierenarts en ik heb "QUALITY SENS Mousse natvoer voor katten - 3 smaken naar keuze" getest, de versie "mousse met zalm" en ze is er gek op, dus geven we haar 1/3 kuipje "mousse met zalm" per dag...
Audrey
29 berichten
audrey fr
Les vélos sont sponsorisés par des marques pas très bonne et bien pour soigner pas pour la nutrition j’ai finalement fait mes propos point de vue je vais estimé que vus le faible taux de graisse y aurait 713 kcal au kg et un chat de 6kg à besoin de 354 kcal donc 496gr par jour si il mange que ça
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Bonjour, Oui vous pouvez lui donner, puisque moi même j'ai un chat qui a 12 ans est qui a une bactérie à vie sur sa langue est ça été conseillé par mon véto. Si ça peut vous reconforter
Anne
3 berichten
anne fr
Hallo, Kan ik deze kuipjes aan mijn 15-jarige kat geven die een nierinsufficiëntie heeft? Met vriendelijke groeten, Anne Delos
Audrey
29 berichten
audrey fr
Dierenartsen worden gesponsord door merken die niet erg goed zijn en meer geschikt voor behandeling dan voor voeding

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.