Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies QUALITY SENS Sterilized Maintenance

87% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
CRUZ
1 berichten
cruz fr
Hallo, mijn kat is net zeven jaar geworden en de dierenarts heeft mij gevraagd om over te stappen op speciaal senior voer. Echter zie ik geen senior assortiment voor deze brokjes.
Audrey
29 berichten
audrey fr
Dierenartsen zijn goed voor de behandeling, niet zozeer voor voeding, maar er zijn andere merken die zich hierop richten.
Lisa
2 berichten
lisa fr
Hallo, ik heb twee gesteriliseerde katten waarvan een 2,5 jaar oude kater net bij de dierenarts is geweest voor een blaassteen. Omdat het probleem kan terugkomen, moet ik hem voer geven dat aangepast is aan het voorkomen van blaasstenen. Zijn deze brokjes geschikt voor dit probleem? Bedankt
paulina
1 berichten
paulina fr
Je ne sais pas pour les calculs urinaires en revanche c’est extrêmement adapté pour perdre du poids ; mon chat qui pesait 7kg environ pèse aujourd’hui 5,9kg. J’ai fait une longue adaptation à ces croquettes, deux mois environ et il a perdu du poids progressivement.
Monique
1 berichten
monique fr
bonsoir mon chat les mange volontier , trop tot pour voir un résultat car il pese èkg et il doit maigrir pour eviter des calculs reinaux. bon produit.je le recommande.
Gilles
1 berichten
gilles fr
Goedenavond,

Om te besluiten over de dagelijkse portie, ben ik een beetje de weg kwijt met de aanduidingen "klein"/"middelgroot"/"groot" omdat ik niet goed weet in welke categorie onze poes van 5,1 kg met overgewicht (gezond gewicht rond de 4,5 kg) valt! Wat moet haar huidige portie zijn (in "afvalmodus") en wat moet het zijn als ze haar gezonde gewicht terug heeft (in "onderhoudsmodus")? Alvast bedankt voor uw uitleg.
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
Hallo, u biedt gereconditioneerde Quality maintenance brokjes aan, maar als ik ze selecteer, wordt er niets aan mijn winkelwagentje toegevoegd. Is dit omdat ze op zijn of is er een probleem met de website? Met vriendelijke groeten,
Amélie
2 berichten
amélie fr
Hallo, zijn de brokjes hypoallergeen?
Ophélie
1 berichten
ophélie fr
Goedenavond, ik zou graag willen weten of de aangegeven prijs voor pakketten van 10 kilo de definitieve prijs is (36,99 euro) of dat het een promotie is en de "echte" prijs de doorgestreepte prijs is (54,95 euro)? Goedenavond.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Le prix barré est le prix public constaté. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Jérémy
1 berichten
jérémy fr
Hallo,Ik heb een schattige British Shorthair die 9 en een halve maand oud is en sinds het begin eet hij graag de brokjes Royal Canin Kitten 36. Hij heeft nog nooit overgegeven en eet ze beetje bij beetje (hij verslindt zijn voerbak niet in één keer!).Hij weegt nu 6,5 kg: het is een flinke jongen maar hij is volgens de dierenarts niet te zwaar.Hij wordt over een week gecastreerd en de dierenarts heeft me aangeraden om van brokjes te wisselen.Maar welke moet ik kiezen???Ik zag:- royal canin sterilized 37- royal canin sterilized appetite control- royal canin specials British shorthair voor dit ras (tanden, hart)- royal canin kitten sterilized tot 12 maanden- de quality sens (welke???)Kortom, help mij alstublieft!Alvast bedankt
Janine
1 berichten
janine fr
Hallo, zijn deze brokjes geschikt: voor Venus, 11 jaar oud, gesteriliseerd (geen gewichtsproblemen maar 6 jaar geleden geopereerd aan struviet)? Kandi, dochter van Evita, 1 jaar oud, gesteriliseerd, geen gewichtsproblemen maar grote eetlust? Noa, 1,5 jaar oud, gesteriliseerd, geen gewichtsproblemen? Evita, 10 jaar oud, overgenomen van een fokker die haar niet meer wilde vanwege steriliteit maar die tot mijn grote verrassing twee kittens heeft gekregen, waarvan één dood bij de geboorte, onlangs gesteriliseerd, al heel dik voor de sterilisatie, zachte ontlasting, grote eetlust? Ik ontvang bijstand, ik geef vlees op om mijn geliefde dieren te kunnen voeden maar ik zoek naar kwaliteitsbrokjes tegen een nog steeds betaalbare prijs... Zijn deze brokjes een goede keuze? Bedankt voor de goede deals, vriendelijke groeten. Janine
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, deze brokken zullen geschikt zijn voor uw katten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.