Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies QUALITY SENS Light & Sterilized Grain Free

85% van klanten

bevelen dit product aan

34 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
DELPHINE
1 berichten
delphine fr
Je ne les recommanderai plus, mes chats ne les mangent pas. En effet, 90 euros mis à la poubelle. Je retourne sur ownat.
Anne-Gaëlle
1 berichten
anne-gaëlle fr
Cela fait 2 semaines que mes 3 chats mangent ces croquettes et ils sont ravis et attendent avec impatience leur repas du matin et du soir
Deborah
1 berichten
deborah fr
Bonjour, La composition et la promesse de ces croquettes me donnaient envie de les acheter sauf que ... Il est écrit partout "Riche en fibres" alors qu'il n'y a que 1.5% de fibres énoncées dans la composition. Je ne comprends donc pas comment elles peuvent être alors riches en fibres. Sachant que l'apport en fibres minimum conseillé pour un chat est de 2%. Pourriez-vous m'éclairer? En vous remerciant, Cordialement
Benoît
1 berichten
benoît fr
Hallo. Even een opmerking. Tenzij ik het mis heb, gaat het bij de discussies vooral over zakken van 8 kilo. Persoonlijk heb ik geïnvesteerd in een zak van 2 kilo en ik heb geen enkel probleem. Ik zit in de overgangsperiode met mijn kat en vanaf het begin geeft hij de voorkeur aan Quality Sens Light brokken. Mogelijk is er aan de bron een probleem met de verpakking... Groeten
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Bonjour Benoît,Je vous remercie pour votre message qui nous apporte des précisions.Je le fais remonter à notre service qualité.Je reste à votre écoute et vous souhaite une belle journée,Hélène de Zoomalia
CECILE
1 berichten
cecile fr
Ik heb deze brokjes een maand geleden gekocht, in een zak van 8 kg, maar helaas waardeert mijn kat ze niet. In het begin dacht ik dat hij eraan zou wennen, maar het wordt steeds erger. Ik heb eraan geroken en inderdaad, ze stinken echt, het is helemaal niet appetijtelijk.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Cécile,
Als u een klacht wilt indienen, nodig ik u uit om dit per e-mail te doen naar het adres [email protected]
Ik wens u een hele fijne dag,
Hélène van Zoomalia
Sylvie
3 berichten
sylvie fr
Hallo, de brokjes zijn minuscuul, de lader is afschuwelijk, ik heb twee katten, het is goed voor de vuilnisbak. Ik heb spijt van mijn bestelling bij zooplus, waar ik nooit dit probleem heb gehad met hun brokjes, geld verspild
sarah
1 berichten
sarah fr
Hallo,Hetzelfde hier - de brokjes hebben een vreselijke geur en ze zijn klein. Mijn kat weigert ze te eten, terwijl ze normaal gesproken niet kieskeurig is.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo,Ik nodig u uit om foto's te maken van de brokjes, evenals het partijnummer en uw klacht te sturen naar het e-mailadres [email protected] zodat u kunt worden gecompenseerd.Het spijt me voor dit ongemak.Fijne dag verder,Hélène van Zoomalia
Sabine
1 berichten
sabine fr
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als velen lijken te hebben. De brokken van mijn laatste aankoop van 2* 8 kg ruiken helemaal niet goed (THT 10/10/23). Mijn kat, die gewend is om ze te eten, wil ze niet. Ik heb ze gemixt met andere brokjes, maar ze weet de Qualitysens eruit te halen en laat die achter op de bodem van de voerbak, die ik elke dag weggooi... Ik heb nog steeds een compleet pak en een kwart van een ander over. Ik ben echt teleurgesteld over mijn bestelling en als er iets is veranderd in het recept of er een kwaliteitsfout is en we zijn niet gewaarschuwd! Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en wacht op nieuws...
Adrien
1 berichten
adrien fr

Ik bevestig de eerdere uitspraken. Ik kocht dit product regelmatig tot aan mijn laatste bestelling in november 2022, toen ik een promotie kreeg (2x8kg) en de brokjes hadden helemaal niet dezelfde kleur, veel donkerder, en een sterke geur. Er lijken veel terugkoppelingen te zijn die in deze richting wijzen. Er is dus een probleem. Vreemd genoeg ging mijn kat jarenlang heel goed op de vorige croquettes quality sens en nu met de nieuwe brokjes, "nieuwe recepten", heeft mijn kat op dit moment gezondheidsproblemen.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo Adrien,Ik betreur het probleem dat u ondervonden heeft met deze kroketten.Ik nodig u uit om foto's van de kroketten en het batchnummer te maken en een klacht in te dienen via het e-mailadres [email protected] zodat we een oplossing kunnen vinden.Fijne dag verder,Hélène van Zoomalia
Mathé
1 berichten
mathé fr
Aangetrokken door de samenstelling van deze brokjes, heb ik een pak van 8 kg gekocht voor 2 katten van 18 maanden oud. Gemengd met de Hills brokjes, eten de 2 katten ze wel, maar zonder extreme gretigheid. Wat niet slecht is voor gesteriliseerde katten. Maar zoals anderen voor mij al hebben geschreven, de geur van deze brokjes is onaangenaam en hinderlijk: ik denk niet dat ik deze brokjes nog eens zal kopen, want hoewel mijn katten ze accepteren, kan ik hun geur in de keuken niet verdragen.
Andrée
2 berichten
andrée fr
Hetzelfde voor mij, mijn kat negeert deze brokjes volledig, hoewel het een grote lekkerbek is, maar deze wil hij absoluut niet hebben!
Marion
1 berichten
marion fr
Bonjour à tous Ma chatte de deux ans mange ces croquettes sans problème, il faut dire que je ne lui ai jamais donné autre chose que des croquettes de qualité et je lui en sers très peu pour ne pas la dégouter. Elle finit toujours son petit bol.
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo,Als de brokjes een bijzondere geur of een ongebruikelijke textuur hebben, nodig ik u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice via het e-mailadres: [email protected] vriendelijke groeten,Hélène van Zoomalia
SANDRA
1 berichten
sandra fr
Hallo, hetzelfde probleem hier, 2 zakken van 8 Kg waar mijn 2 katten niets van willen eten! Na een test met de katten van de buren, zelfde resultaat, geen enkele vindt het lekker en wil het eten, dat is verdacht! Mijn katten hebben altijd genoten van het wisselen van brokken (Purizon, Nutrivet..). De geur van de Quality Sens is inderdaad zeer onaangenaam en sterk. BROKKEN STERK AFRADEN! Eerste aankoop bij Zoomalia en grote teleurstelling
Typhanie
1 berichten
typhanie fr
Net zo, ik dacht het goed te doen door kwaliteitsbrokjes te kopen en het resultaat: geen van mijn 3 katten waardeert ze. Ze hebben er nauwelijks van geproefd. Dus aangezien er katten rond mijn huis rondhangen, heb ik ze wat gegeven. Dezelfde bevinding. Is er een probleem met deze brokjes??? Het is vreemd. Ik raad deze brokjes niet aan. Blijkbaar is dit voor veel klanten het geval, we zouden gecompenseerd moeten worden!
EMILIE
1 berichten
emilie fr
Hallo,Ik heb 2 grote zakken in de aanbieding gekocht en mijn 3 katten houden echt helemaal niet van.... In de veronderstelling dat ik goed deed door gezondere producten te kopen... 16 kg te verwerken door te mengen met andere. Ik zal niet meer kopen
Bruno
1 berichten
bruno fr
Hallo, ja het lijkt erop dat de brokjes zijn veranderd, het stelt me gerust dat ik niet de enige ben, bedankt voor de communicatie ZOOMALIA... mijn kat is veel afgevallen en is een echte tafelstofzuiger geworden, zelfs een dief! Ik ben dus op zoek naar een nieuw merk ondanks mijn voorraad van deze vervloekte brokjes...
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Ik heb ook gemerkt dat mijn kat deze brokjes niet waardeert. Het is jammer want het zijn kwaliteitsbrokjes. Dus heb ik voor mijn laatste bestelling van merk veranderd... ik ben teruggegaan naar Proplan gesteriliseerde kat, wat mijn vorige kat heerlijk vond.
Myriam
2 berichten
myriam fr
Het probleem is dat ik de grote zak had besteld, de vorige keer hadden de katten het zonder problemen opgegeten.. ik denk inderdaad dat de formule is veranderd. Wat doen we dan met deze hoeveelheden brokjes? Bedankt.
Audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo, de huidige prijs is in promotie voor 32,99 euro in plaats van 54,99 voor het pakket van 8 kg. Is deze promotie uitzonderlijk of is de prijs vaak zo? Ik wilde ook weten of dit droogvoer in Frankrijk wordt geproduceerd. Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet,
PIQUET
2 berichten
piquet fr
Bonjour, pour la promotion, je ne les avais pas vues à ce prix aussi compétitif avant, donc je pense que c'est peut-être ponctuel, mais je n'en suis pas sûre. Si vous avez Facebook, posez la question sur la page de Zoomalia, vous obtiendrez rapidement une réponse.Quant à la provenance des croquettes, j'en ai un paquet, c'est élaboré en France, route du pays de Gosse, 40320 St Geours de Maremne.
Raphaële
1 berichten
raphaële fr
Hallo, mijn gecastreerde kater van 8 jaar weegt 7 kg en heeft een grote eetlust. Hij at Carnilove Chicken and Rabbit brokjes waar hij van houdt, en de samenstelling is uitstekend, maar ze zijn te rijk voor hem om af te vallen. Hij heeft ook 3 keer blaasontsteking gehad in een jaar, en is gevoelig voor diarree: ik heb hem op straat opgevangen toen hij 3 maanden oud was, en hij was erg ziek (wormen, diarree, blijkbaar te vroeg gespeend en dan ondervoed).

Omdat hij last begint te krijgen van gewrichtspijn (3 episodes van acute pijn), heeft zijn dierenarts mij geadviseerd om hem Royal Canin Veterinary Diet Satiety Weight Management te geven om hem te laten afvallen. Ik geef ze nu een week, maar hij lijkt ze duidelijk niet lekker te vinden, hij eet ze pas aan het eind van de dag nadat hij iets anders gevraagd heeft omdat hij honger heeft.

Daarnaast bevalt de samenstelling van Royal Canin mij niet (veel te veel gluten, veel vezels, niet genoeg proteïne). En ze zijn duur voor deze kwaliteit!

Kan ik proberen om hem Quality Sens Light Sterilised te geven? Ik moet hem echt laten afvallen, en ik wil het best mogelijke voer vinden.

Bedankt voor uw hulp.

Raphaële
jean michel
1 berichten
jean michel fr
Hallo Raphaele,
Deze brokjes zijn van zeer goede samenstelling en de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. We geven ze aan onze jonge kat (13 maanden). Ze had geen gewichtsproblemen maar veel gezondheidsproblemen. Net als u hebben we haar 4 maanden geleden uit de klauwen gered van mensen die niet voor haar zorgden, haar mishandelden en haar hondenvoer gaven. Ik geef toe dat ze moeite had om aan deze nieuwe brokjes te wennen. Aanvankelijk at ze er weinig van en vroeg om iets anders. Om haar te laten wennen, hebben we ze geleidelijk aan haar kom toegevoegd door ze te mengen met haar oude Royal Canin voor gesteriliseerde kittens. Maar zoals u, waren we niet overtuigd door de samenstelling van de Royal Canin die onze dierenarts aanbeval. Eerst een paar gedurende 2/3 dagen, dan ongeveer 20% gedurende dezelfde periode, enz. totdat ze alleen nog maar de Quality Sense nam. Ik denk dat in de merken die bij dierenartsen worden verkocht, ze zeer smakelijke producten voor de dieren toevoegen, de Quality Sense lijkt me gezonder en onze kleine kat verteert ze goed. U kunt het proberen met uw kat, maar alle katteneigenaren weten hoe gevoelig en vaak kieskeurig onze kleine metgezellen zijn. Ze hebben behoefte aan een consistent dieet, ze houden van hun kleine gewoontes. Ik wens u veel succes met het oplossen van de gezondheidsproblemen van uw kleine metgezel, Corinne.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.