Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Puppybrokken voor Staffie

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jaime
2 berichten
jaime fr


hallo

zou het mogelijk zijn om advies te krijgen over brokken voor een 3 maanden oude staffie pup?

alvast bedankt voor uw antwoord

genevieve
161 berichten
genevieve fr

goedenavond,

Het beste is om informatie in te winnen bij een professional, zoals bijvoorbeeld een dierenarts voor uw hond. Ik zou u deze aanraden, maar aangezien ik niet veel over uw hond weet, kan ik u niet zeggen:

https://www.zoomalia.com/animalerie/royal-canin-maxi-junior-p-11554.html

 

fijne avond

STEPHANIE
1 berichten
stephanie fr

Hallo,

Voor een 3 maanden oude staffie heeft hij puppybrokjes nodig.

Bij ROYAL CANIN = Puppy Medium (rood pak)

Bij PROPLAN = Puppy Original

Elodie
135 berichten
elodie fr

Hallo,

 

wij raden de ProPlan Puppy met zalm aan. Staffies hebben een gevoelige huid, en deze brokken zullen helpen om die te beschermen.

https://www.zoomalia.com/animalerie/pro-plan-dog-puppy-sensitive-riche-en-saumon-p-11463.html

Fijne dag verder

Elodie van Zoomalia

david
6 berichten
david fr

Royal canin te bannen te veel granen die alleen maar dienen om je loulou vet te mesten

proplan blijft betaalbaar

Het beste zou zijn:

Orijen, taste of the wild , acana, profine of carnilove

de granen zoveel mogelijk verminderen en de samenstellingen bekijken

vooral de "assen" lager dan 8%

De hond is in de basis een carnivoor

de brokken RC (royal canin)

friskies enz. zijn te vermijden

Hill's is te vet voor wat het is

dat is het

succes met uw keuze

david
6 berichten
david fr

Ter informatie, ik ben de trotse eigenaar van een staffie en te zeggen dat ze een gevoelige huid hebben is een misvatting..........

Alleen de blauwe (niet alle blauwe) hebben regelmatig huidproblemen (demodectische schurft of demodex-infectie)

Gelieve niet alle staffies over één kam te scheren, dank u


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.