Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Prozym Kauwstrips voor honden

93% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Patricia
1 berichten
patricia fr
Ik gebruik al 15 jaar Prozym S strips voor mijn 2 Yorkies. Het reinigt de tanden, minder tandplak, frisse adem. Het maakt deel uit van hun hygiëne, zoals dagelijks borstelen, en het wassen van de vacht (shampoo voor lang haar). De aangepaste brokjes (Royal Canin York)
Annick
2 berichten
annick fr
Ik gebruik de prozym sticks, ik heb ze liever dan de lamellen, ze nemen hun tijd met de sticks
heloise
1 berichten
heloise fr
Hallo, is het mogelijk om een maat groter te geven? Mijn hond is 22 kg, dus normaal gesproken maat M, maar kan ze maat L eten? Alles van dit soort dingen is in slechts 10 seconden op, ik ben er niet zeker van dat het haar tanden zo'n beetje reinigt in zo weinig tijd ^^. Bedankt.
Denise
1 berichten
denise fr
Hallo,Dit product is mij aangeraden door mijn dierenarts. Toen ik haar dezelfde vraag stelde, zei ze nee.Ik hoop dat dit u helpt bij het nemen van uw beslissing.Met vriendelijke groet
Aurore
1 berichten
aurore fr
Hallo, Ik vond de oude formule van Prozym goed omdat mijn 20 kg wegende hond ze een paar minuten goed kon kauwen dus relatief effectief, ze hebben het veranderd en nu zijn ze waardeloos, binnen 2 seconden zijn ze opgegeten dus voor het tanden reinigen zal ik ze op dit tempo moeten poetsen..... Ik zal ze niet opnieuw kopen gezien de prijs en de ineffectiviteit!!!!!!
laetitia
4 berichten
laetitia fr
in welk land wordt het gemaakt
FRANCOISE
14 berichten
francoise fr
Hallo, kunt u me de samenstelling herinneren a.u.b.? Mexico, dat is ver weg, en is er geen gelijkwaardig product gemaakt in Europa? Bedankt voor het antwoord en ik blijf zeer attent op de mening van onze huisdieren.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.