Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Producten ???

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
William
38 berichten
william fr


Bonjour,

Zijn de producten voor aquariumonderhoud die in winkels worden verkocht effectief, of is het gewoon "onzin"?

Of

Zijn de enige dingen die nodig zijn om een perfect aquarium en perfect gezonde vissen te hebben:

1 / Regelmatige waterverversingen ( 1/3 elke maand of 10% elke week),

2 / Bodem- en filtratiereiniging (filtratie nooit volledig schoonmaken, omdat je dan het risico loopt geen bacteriën meer te hebben),

3 / Een goede pomp.

Bedankt voor uw antwoord,

Met vriendelijke groeten....

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo William,

Zoals ik je in het vorige bericht zei, denk ik dat de producten nuttig kunnen zijn in geval van nood. Maar elke week producten in je water doen als al je parameters goed zijn, weet ik niet of dat echt heel goed is...

Tot ziens

William
38 berichten
william fr

Bedankt Sandra, dat is een beetje wat ik dacht...

Tot ziens


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.