Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Prodibio BIOCLEAN Fresh & Salt biologische reiniging aquarium

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ROBERT
1 berichten
robert fr

Bonjour, J'ai acheté un produit qui me semble correct (BIOCLEAN) Comment les utiliser? Il y a deux sortes d'ampoules, Quel est le mode d'emploi pour utiliser ces deux ampoules qui sont totalement différents.
Gavoille
1 berichten
gavoille fr
Une de chaque tout les 15 jours pour ma part je fais cela pour mon 320 litres et ça va nickel.
Patrick
2 berichten
patrick fr
Bonjour Robert Les deux produits agissent en symbiose. Perso, je mets une ampoule de chaque par semaine dans mon bac. (450 litres)
DANIELLE
3 berichten
danielle fr
Hallo, Ik heb dit product aanvankelijk met tegenzin geprobeerd, want het is toch niet goedkoop, nadat ik de tl-buizen van het deksel van mijn aquarium had vervangen door LED-buizen zag ik een onvoorstelbare toename van algen en groene aanslag op de ruiten. Na advies gevraagd te hebben in de winkel waar ik klant ben, zei de adviseur mij dat ze inderdaad zelfs na het plaatsen van LED's zagen dat de algen zich vermenigvuldigden door het meer heldere licht dat de LED's geven. Dus de basisoplossing was de verlichting met 3 uur verminderen en ik had nog steeds groene aanslag op de ruiten, dus ik heb Bioclean geprobeerd omdat de andere door de verkoper van mijn winkel geadviseerde producten niet werkten. Ik heb Bioclean besteld (mijn winkel verkoopt het niet), en nu zelfs als er soms een lichte aanslag te zien is, is het niet groen en verwijdert het supergemakkelijk met een grote zachte borstel. Ik doe om de 15 dagen een ampul van elke soort, 1 heldere en een donkere, in een aquarium van 180 liter en ik zet de UV-lamp een dag uit zodat het product goed overal kan verspreiden zonder te worden geannuleerd door de UV. Ik laat de pomp aan maar zet die ook een dag uit als er koolstof in zit. Voor mij werkt het zo goed.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.