Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

problemen met mijn guppy's

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
LAETITIA
7 berichten
laetitia fr


Hallo, kan iemand mij vertellen waarom mijn guppen de een na de ander sterven, de waterwaarden zijn goed. Bedankt voor het antwoorden, het is dringend.

franck
233 berichten
franck fr

Salut

geef me alle parameters van je aquarium evenals de GH en wat er in je aqua zit

LAETITIA
7 berichten
laetitia fr

Hallo Franck D,

Ik ben een beginner, ik heb een aquarium van 55L opgestart met levende bacteriën een maand geleden, ik ben naar mijn vaste dierenwinkel gegaan met een watermonster om het te laten analyseren, ze zeiden dat alle parameters goed waren.

Dus heb ik 3 mannelijke guppy's en 10 neontetra's gekocht, sommige mensen zeggen dat je guppy's niet moet houden met neontetra's, is dat waar?

De temperatuur is 26°c, want dat heb ik gezien in een onderwerp dat u dat zei. Ik volg uw adviezen al een tijdje.

LAETITIA
7 berichten
laetitia fr

Ok, ik weet niet of het de vissen zijn die ik gekocht heb die ziek waren, want ik heb ze in een andere winkel opnieuw gekocht en nu lijken ze wel levendig. Waar moet ik mijn vissen kopen (voorkeur voor winkel)?

franck
233 berichten
franck fr

hallo miss

persoonlijk koop ik nooit mijn vissen in een dierenwinkel omdat het intensieve kweek is en ze vol kleurstoffen zitten als je echt vissen wilt kopen, ga dan naar een particulier.

jammer dat je ver van mij woont, want ik heb guppy's te koop


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.