Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

probleem met mijn anderhalf jaar oude mannelijke poedel

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
corinne
7 berichten
corinne fr

[links]Hallo, ik heb een middenslag poedel reu van 11 kg en deze hond heeft enkele problemen:[/links]
[links]- wat hij heel vaak doet, is plots opstaan, piepen met zijn snuit tegen de grond alsof hij iets zoekt, de vloer besnuffelen en door het hele huis gaan, met kleine piepjes. Toen hij dit aanvankelijk deed dacht ik dat er iemand binnen was gekomen, maar nee.[/links]
[links]- hij ligt vrij vaak voor de voordeur,[/links]
[links]- blaft om de haverklap (ik overdrijf), maar zodra hij een geluid hoort, hoe zacht ook (ik woon in een appartement), en ondanks alle adviezen die ik gekregen en toegepast heb, blijft hij blaffen.[/links]
[links]- moeilijk om hem aan de lijn te krijgen als we uitgaan, hij worstelt wanneer ik de halsband (of het harnas) pak, en het is niet makkelijk om hem onder controle te houden.[/links]
[links]- Eenmaal buiten blaft hij naar alles, andere honden en mensen, wat ertoe leidt dat de andere twee teven ook gaan blaffen.[/links]
[links]- Toch hurk ik neer en aai hem zachtjes, ik probeer hem te kalmeren om de lijn om te doen.[/links]
[links]- Het is een erg angstig hondje, bijvoorbeeld het geluid van de stoel als ik opsta maakt hem aan het schrikken, hij springt achteruit en rent naar de voordeur, en blaft natuurlijk.[/links]
[links]- Ik dacht dat hij het appartement niet kon verdragen, toch laat ik hem heel vaak uit en neem hem drie keer per dag mee om te rennen in een groot groen gebied.[/links]
[links]- Ik wil benadrukken dat hij geboren is op een boerderij, bij koeien dus veel ruimte, maar ik heb hem sinds hij 4 maanden oud is.[/links]
[links]- Ik heb advies gevraagd aan een hondentrainer die me alleen heeft gezegd om hem te castreren.[/links]
[links]- Mijn hond leeft samen met twee teefjes, een poedel van twee jaar en een heel klein Yorkshire-terriërke van 6 en een halve maand.[/links]
[links]- Anders is het een hond die goed gehoorzaamt ondanks zijn vreemde karakter.[/links]
[links]- Hij gaat zitten en wacht om te eten, haalt niet uit de bak van de anderen. Als ik zeg ga liggen, doet hij dat.[/links]
[links]- Bedankt voor het lezen tot het einde, en bedankt voor jullie hulp[/links]
[links]- tot ziens[/links]
[links] [/links]
[links] [/links]
[links] [/links]
[links] [/links]
[links] [/links]
[links] [/links]
corinne
7 berichten
corinne fr

par contre je tenais a préciser que lorsqu il est seul dans l appartement, il n aboie pas du tout meme quand des voisins montent ou autre bruits.

 

Sabrina
58 berichten
sabrina fr

Hallo Corinne,

 

Als kind had ik ook een klein hondje, en hij blafte constant. Hij was overal bang voor. (zelfs voor het geluid van een elektrische tandenborstel!) En mijn moeder, zoals de hondentrainer je heeft geadviseerd, heeft hem laten castreren en sindsdien werd hij veel rustiger en veel minder angstig. Dus ik hoop dat het met jouw hond ook zo zal zijn! ;)

Anders, ik heb gezien dat er anti-stress pillen bestaan, dat zou hem misschien een beetje kunnen helpen! Hier zijn de links :

https://www.zoomalia.com/animalerie/zylkene-anti-stress-p-14985.html

https://www.zoomalia.com/animalerie/complement-alimentaire-pour-chien-stresse-bewi-dog-mix-ka-50-p-17153.html

Succes ermee! En hou me op de hoogte!

 

corinne
7 berichten
corinne fr

Hallo, ik ben niet voor al die pillen voor dieren, ik geef de voorkeur om het probleem zonder dat te beheren.

Wat betreft castratie, het stond hoe dan ook gepland

Ik dank je voor je antwoord

Een fijne dag verder en een goed weekend

 

 

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.