Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies PRO PLAN Medium Puppy Healthy Start met kip voor puppy

96% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Ludovic
2 berichten
ludovic fr
Hallo, ik heb een 2 maanden oude Mechelse herderpuppy, welke tas moet ik nemen? Met vriendelijke groet
Frédérique
1 berichten
frédérique fr
Die uw fokker hem gaf. Ik heb een vier maanden oude collie en ik geef hem Proplan Medium Puppy met kip (Healthy Start)
Marianne
1 berichten
marianne fr
Hallo, ik vind dat de Pro Plan-lijn een mooie reeks is en ze hebben een puppyversie voor puppies.
Isabelle
1 berichten
isabelle fr
Hallo, ik heb een Coton de Tuléar van 10 maanden oud. Ik geef hem Pro Plan Small, moet ik overstappen op Pro Plan Medium?
Elodie
1 berichten
elodie fr
Hallo, voor mij kunt u bij Pro Plan Small blijven, want er is nog een kleine hond die niet meer dan 15kg zal wegen. Fijne dag
Mathieu
1 berichten
mathieu fr
Hallo, ik heb een buldog van 13kg en ik ben begonnen hem brokken voor medium honden te geven rond zijn 1 jaar. Dus voor mij kunt u overstappen op Medium. Met vriendelijke groeten

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.