Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies PRO-NUTRITION PROTECT Digest voor Volwassen Kat

97% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
marie jose
1 berichten
marie jose fr
 Zijn deze brokjes geschikt voor chronische diarree?
Chloe
1 berichten
chloe fr
Voor mijn poesje was dit niet genoeg, ik zou u eerder aanraden om een osteopaat te bellen (dat is wat alles veranderd heeft) en haar over te zetten op betere brokjes zoals Applaws
MARIE
2 berichten
marie fr
Oui elles sont adaptées à ces diarrhées mais il faut faire très attention que l animal ne mange que ça.....Par contre l idée de l ostéopathe me semble excellente et vous pouvez aussi lui donner de l Ultradiar en cure ,cela améliore bien le transit
Séverine
1 berichten
séverine fr
Mijn katten lijden aan chronische diarree (ik dank de asielen, waaronder de SPA als tweede asiel, niet omdat ze je zieke katten geven en je doen geloven dat ze gezond zijn). Wat betreft deze brokken die normaal voor diarree zijn, het is erger geworden voor mijn tweede kat, de diarree + mijn twee kleintjes hadden zeer stinkende ontlasting. Ik heb er met mijn dierenarts over gesproken, een ingrediënt in de samenstelling is niet goed voor katten dus geef deze brokken absoluut niet aan je katten. Ze vertelde me ook dat ze vaak expres niet alle producten die in de brokken zitten op de verpakking zetten en dat veel van deze brokken, inclusief de veterinaire brokken, niet goed zijn voor onze katten, het kan hen ernstige ziektes geven. De graanvrije bijvoorbeeld, oké het is zonder granen, maar in plaats daarvan stoppen ze er aardappelen of andere dingen in die niet goed zijn voor katten, dus het is moeilijk om het juiste voedsel voor onze baby's te vinden, vooral voor ons die katten hebben met chronische diarree. Ik hoop dat je het juiste voer voor je kat(ten) vindt. Ik bedank de persoon die over ultradiar spreekt, ik ga het proberen...

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.