Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Premium Tuig H universeel

92% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
claudia
1 berichten
claudia fr
bonjourJ'ai deux petits chiots croisé bichon maltais et shih tzu comment savoir qu'elle taille prendre pour quand ils seront adulte ? cdt
Cécile
3 berichten
cécile fr
Hallo, hoe weet ik welk nummer overeenkomt met de kleuren alstublieft?
Malycia
1 berichten
malycia fr
Goedendag, Ik zou graag willen weten welke kleur overeenkomt met nummer 12 alstublieft. Met vriendelijke groeten.
Alexandra
2 berichten
alexandra fr
Hallo, Oceaan
Matthieu
2 berichten
matthieu fr
Bonjour, il serait utile d'avoir sur le descriptif la correspondance des couleurs avec les numéros de la photo. Quand on est pas dans la mode c'est compliqué :)
mélanie
4 berichten
mélanie fr
bonjour, ce harnais est il mauvais pour mon teckel poil ras
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit harnas is geschikt voor alle hondenrassen, het zal zeer goed passen voor uw teckel. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Franck
2 berichten
franck fr
Kleine verduidelijking, beschikbare kleuren voor maat XS.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Op dit moment is alleen de kleur grafiet beschikbaar in maat XS. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Franck
2 berichten
franck fr
Hallo,Correspondeert de vermelde maat voor het kiezen van het harnas met de borstomvang? Kunt u mij vertellen wanneer de kleuren roze en lila weer beschikbaar zullen zijn alstublieft?Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Il s'agit bien du tour de poitrail. La couleur lilas est disponible seulement en taille M/L et L/XL.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
oriane
1 berichten
oriane fr
Hallo, gaat het om de halsmaat of de borstomvang voor de maat van het tuigje?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om uw harnas goed te kiezen moet u de borstomvang en de buikomvang meten. Cordialement, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.