Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Stofzuiger Power Gravel Cleaner voor aquarium

79% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
joelle
4 berichten
joelle fr
Hallo, is deze stofzuiger geschikt voor zand? Zo niet, welk product stelt u voor? Hartelijk dank. Met vriendelijke groet
nathalie
2 berichten
nathalie fr
Hoe het aanzuigen starten? Ik heb 10 minuten gewacht tot het water in de buis omhoog kwam, maar er is geen aanzuiging, hoewel de motor draait, we horen hem lichtjes.
Emilien
1 berichten
emilien fr
Ik raad u aan eerst de waterbuizen te vullen en het lichaam van de pomp onder het waterniveau van uw aquarium te laten zakken, en pas daarna de pomp aan te sluiten!
Lindsay
1 berichten
lindsay fr
Pour l'amorçage je mes de l'eau dans le bac en même temps que le tuyau. Apres j'ai eu une fois un soucis ou ça marche pas j'ai nettoyer les hélices du moteur.
Sanda
1 berichten
sanda fr
Ik doe eerst gewoon het water in de bak en dat werkt goed
nathalie
2 berichten
nathalie fr
Hallo, Bedankt voor uw antwoorden. Ik deed alles wat u zei, maar tevergeefs. Uiteindelijk heb ik alles ontmanteld en nu werkt het.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.