Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Pluche Muis "MOUSE HOUSE" 5 cm

93% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Laura
1 berichten
laura fr
Zit er een belletje in?
Cynthia
1 berichten
cynthia fr
Nee, die zijn er niet, maar pas op voor de hele kleine muis.
Veronique
2 berichten
veronique fr
Hallo, ze is klein maar best stevig en mijn kat vond het geweldig en heeft er maandenlang mee gespeeld, het in zijn mond houdend alsof het een echte muis was!!
Veronique
2 berichten
veronique fr
Zelfs als er geen belletje binnenin zit
Sonia
1 berichten
sonia fr
Dit kleine muisje is zeer stevig en kan in de wasmachine, mijn kat speelt er dolgraag mee. Er zit geen belletje in.
Anna
4 berichten
anna fr
Er is inderdaad geen belletje aan maar de twee katten leven zich er helemaal op uit. Ze zijn er dol op en ik heb er meerdere genomen omdat ze onder de meubels of in hoekjes verdwijnen die ze verstoppen. Kortom, een vermaak net als echte kleine muisjes.
Carole
1 berichten
carole fr
Nee, geen belletje. Het lijf van de muis is 5 cm en de staart bijna 8 cm. Het is een klein en flexibel speelgoed bij aanraking, van een goede grootte om mee te spelen. Geen risico dat minou het inslikt.
Cécile
1 berichten
cécile fr
Nee, inderdaad geen grelos, maar mijn poesje en de meeste katten waar ik voor zorg, vinden het geweldig om te spelen met dit kleine muisje dat ongeveer dezelfde grootte moet hebben als een echte. Sommigen dragen het in hun bek, het is heel grappig om te zien.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.