Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Plastic hondenmand met kussen, SOFA'

88% van klanten

bevelen dit product aan

43 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
ivan
1 berichten
ivan fr
Bonjour, quelle taille dois-je choisir pour une chatte et ses 4 chatons svp ? Cordialement.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le Sofa 6 devrait convenir pour votre petite famille. Les dimensions internes sont de 45x28cm.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Cecile
1 berichten
cecile fr
Bonjour, quelle taille pour un beagle de 9 mois pour qu'il s'allonge complètement merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor een beagle zou de Sofa 8 geschikt moeten zijn. Als uw hond gewend is om gestrekt te slapen, raden we aan om zijn ruglengte te meten om de meest geschikte maat te bepalen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia Team
Lea
1 berichten
lea fr
hallo ik heb een rottweiler, welke maat zou ik moeten nemen? heel erg bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden u aan uw hond op te meten om een passende mandmaat te kiezen. U moet de grootste maat nemen voor uw hond. Deze kan echter klein uitvallen (vooral als uw hond graag volledig uitstrekt), het hangt echt af van de grootte. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous vous conseillons de mesurer votre chien pour choisir une taille de panier adaptée. Il faudra prendre la plus grande taille pour votre chien. Elle pourrait toutefois s'avérer petite (surtout si votre chien aime s'allonger de tout son long), cela dépend vraiment du gabarit. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Veronique
1 berichten
veronique fr

Bonjour, Pouvez-vous me conseiller pour la taille du panier pour un Bull Terrier ? J'hésite avec le 8 ou le 10 merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat 8 zal geschikt zijn voor een bull-terriër. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
céline
1 berichten
céline fr
hallo ik heb een Australische herder van 6 maanden, ik weet niet welke maat ik moet nemen, wetende dat het ook voor later zal zijn ?!!!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, La taille 10 est nécessaire pour votre berger australien.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Samantha
3 berichten
samantha fr
Goedenavond, ik heb een labrador van 8 maanden, weliswaar een klein formaat maar ze houdt ervan om zich uit te strekken. Denkt u dat maat 10 voldoende is of zou maat 12 beter zijn? Wanneer zou u opnieuw maat 12 hebben alstublieft? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La taille 12 sera la plus adaptée. Elle est actuellement en cours de réapprovisionnement et sera disponible en fin de semaine. Cordialement, L'équipe Zoomalia
isabelle
1 berichten
isabelle fr
Vendez vous uniquement la corbeille plastique
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De mand wordt ook apart verkocht: https://www.zoomalia.com/animalerie/corbeille-siesta-deluxe-p-123.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
QUENTIN
2 berichten
quentin fr
hallo, ik heb twee Pyreneese herdershonden van 10 weken oud, en ik zou graag willen weten welke maat mand ik voor beide moet nemen, aangezien ze gaan groeien (middelgrote hond)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Il est difficile de choisir par avance la taille de panier la plus adaptée si vos chiots sont encore très jeunes. La taille 10 sera adaptée pour un berger de Pyrénées adulte de gabarit standard, les deux chiots prendront sans doute plaisir à y dormir ensemble pour le moment. Il faudra en revanche en acquérir un second dès qu'ils commenceront à grandir et à se sentir à l'étroit. Cordialement, L'équipe Zoomalia
françoise
1 berichten
françoise fr
hallo welke maat mand voor een Rottweiler ik heb maat 10 besteld maar ik twijfel nog steeds bedankt voor uw hulp
Marie
1 berichten
marie fr
Hallo, kunt u mij aangeven welke maat het meest geschikt is voor een Maltezer leeuwtje?
Anne
1 berichten
anne fr
Goedenavond, zou u mij kunnen aangeven welke maat het meest geschikt is voor een Engelse cocker?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een Sofa 8 is geschikt voor een Engelse cocker spaniël. Om dit te verzekeren, aarzel niet om de afmetingen van uw hond te nemen. De afmetingen die op het productblad staan zijn externe afmetingen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Pauline
9 berichten
pauline fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat ik nodig zou hebben voor een bordercollie?
Angélique
1 berichten
angélique fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat ik nodig zou hebben voor een Dalmatiër?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, De Sofa 10 of 12, afhankelijk van de grootte van uw hond, zal geschikt zijn. We raden u aan om de maten (ruglengte en schofthoogte) op te meten om dit te verzekeren.
Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team
Monique
1 berichten
monique fr
welk model plastic mand en kussen sofa voor een Franse Bulldog die 070cm lang meet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren de Sofa 6 voor uw hond. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Marion
1 berichten
marion fr
Hallo, welke maat zou ik moeten nemen voor een Jack Russell? Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij kunnen u de volgende maat aanbieden: SOFA'4 - 64 x 48 x h 25 cm Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Lafraise
1 berichten
lafraise fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat het meest geschikt zou zijn voor een Cavalier King Charles (ongeveer 11kg)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Sofa 6 is geschikt voor uw Cavalier King Charles. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
thomas
1 berichten
thomas fr
Hallo, ik heb al een mand, maar ik zou graag een extra SOFA-kussen willen kopen, zonder de mand. Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het kussen alleen is op bestelling beschikbaar.https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-pour-sofa-motif-cities-p-31479.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
MARTINE
1 berichten
martine fr
HalloWelke maat voor een Franse Braque
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat 10 zal geschikt zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Céline
7 berichten
céline fr
Hallo, ik zou graag willen weten welke maat mand ik moet nemen voor een vrouwelijke Witte Zwitserse Herder?? momenteel is het een puppy van 2,5 maand, maar ik zou het willen kopen voor later. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt maat 10 nemen. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, ik zou er graag een willen bestellen voor mijn shih tzu van 4 kg, welke maat raadt u aan? Daarnaast zou ik er ook een willen voor mijn cane corso, welke maat? Kan ik aparte hoesjes vinden? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De maat Sofa 2 zal geschikt zijn voor uw shih tzu en de maat Sofa 12 voor uw cane corso. Vervangende kussens voor het model Cities zijn momenteel niet beschikbaar. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
florent
1 berichten
florent fr
Hallo. Welke maat raadt u aan voor een Duitse herder?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat 10 zou moeten passen. Wij raden u echter aan de maten van uw huisdier op te meten om hier zeker van te zijn. Kleine verduidelijking: de aangegeven afmetingen zijn de totale afmetingen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Thibaut
1 berichten
thibaut fr
Hallo,Voordat ik een bestelling plaats, zou ik graag willen bevestigen dat het product daadwerkelijk de mand + het bijbehorende kussen bevat.Bedankt alvast.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo,
Er is inderdaad een plastic mand en een kussen aanwezig.

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.