Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Plastic hondenmand Sleeper

93% van klanten

bevelen dit product aan

58 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nathalie
3 berichten
nathalie fr
Hallo, Welke maat zou geschikt zijn voor een middenslag poedel puppy van 3 maanden, zelfs als ik deze later moet veranderen als hij groter wordt. Hij zal 10 kg wegen als volwassene. Bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet
Pauline
1 berichten
pauline fr
Hallo, ik heb een springer en ik zou graag willen weten welke afmetingen ik moet nemen voor de mand en ook welk matras erbij zou passen. Bedankt.
Sandra
1 berichten
sandra fr
Hallo,
Waarom komen de maten bij de presentatie van een artikel niet overeen met de maten die vermeld staan in de gedetailleerde beschrijving van de maten 1 tot 6? Daardoor twijfel ik sterk over welke maat ik moet kiezen voor een Cavalier King Charles.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Om de informatie duidelijker weer te geven, is er een update gemaakt in de productbeschrijving: u vindt de binnen- en buitenafmetingen van de mand voor elk van de bestaande maten. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
joelle
1 berichten
joelle fr
Zijn de opgegeven afmetingen intern? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Les dimensions fournies sont les dimensions : fond / hauteur du bord. Cordialement, L'équipe Zoomalia
anais
1 berichten
anais fr
bonjour, quel type de coussin (niveau dimension) puis mettre dedans ? Pour un labrador
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Nous vous recommandons ce type de coussin :https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-galette-avec-surpiqure-toutes-tailles-p-29843.htmlLes références de tailles sont identiques, elles correspondent à la mesure intérieure du panier. Cordialement, L'équipe Zoomalia
AURORE
6 berichten
aurore fr

Bonjour, quelle taille me conseillez-vous pour une chienne cocker anglais de 10 à 12 kg, merci pour votre aide ! Quel type de coussin déhoussable s'adapte à ce type de panier ???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour le confort de votre animal, nous vous conseillons la taille minimum du Sleeper 3. Nous vous conseillons le coussin déhoussable du lien suivant en taille 60.https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-ouate-dehoussable-numbers-p-2525.html Cordialement, Madeline de Zoomalia
AURORE
6 berichten
aurore fr
Goedenavond, welke maat raadt u aan voor een Engelse cockerspaniël van 10 tot 12 kg, bedankt voor uw hulp! Welk type afneembare kussen past in dit soort mand???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat 2 zou moeten passen maar wij danken u om dit te controleren aan de hand van de werkelijke afmetingen van uw hond. Wij kunnen u bijvoorbeeld een van deze twee kussens voorstellen: https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-ouate-dehoussable-numbers-p-2525.html https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-dehoussable-feria-bleu-6-tailles-p-23719.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Nicole
1 berichten
nicole fr
Je souhaite acheter cette corbeille pour mon boxer qu'elle taille dois je commander ? Et quel coussin sur adapté à celle ci ? Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour le confort de votre animal, nous vous conseillons la taille 6. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Coralie
1 berichten
coralie fr
Bonsoir ! Pour un labrador ( taille standard, 38KG), quelle taille me conseillerez-vous de prendre? Merci beaucoup !
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Pour le confort de votre animal, nous vous conseillons la taille 6. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Inès
1 berichten
inès fr
Hallo,Ik wil dit mandje voor mijn Engelse Bulldog (30Kg - Compact) kopen maar ik weet niet goed welke maat ik moet nemen. Wat adviseren jullie?Dank u,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous conseillons de mesurer votre chien afin de vous reporter aux dimensions des paniers, attention cependant les dimensions indiquées sont des dimensions externes, vous devez prendre ceci en considération pour choisir la taille adaptée aux dimensions réelles de votre chien.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
safia
1 berichten
safia fr
Hallo, ik heb momenteel een mand denk ik sleeper 3 en ik zou graag voor mijn lieverd een kussen in sofa-stijl willen vinden dat rondom de mand past.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Tot op heden hebben we alleen de Sofa-kussens die in uw plastic mand zouden kunnen passen. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
magalie
1 berichten
magalie fr
Hallo, ik krijg een jack russell, welke maat moet ik nemen? Hij zal nog een puppy zijn, maar ik wil graag een mand kiezen die goed is als hij volwassen is. Bedankt ;-)
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor zijn comfort raden wij een Sleeper 4 aan zodat u er een zacht bedje in kunt leggen. Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia
lucile
2 berichten
lucile fr
HalloWelke maat moet ik nemen voor een shiba inu?Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor het comfort van uw huisdier raden wij een mand aan vanaf maat 2 Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
ANGELIQUE
1 berichten
angelique fr
Hallo, bestaat deze mand ook in het wit?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze mand is niet meer beschikbaar in het wit. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
marc
1 berichten
marc fr
Hallo, ik heb een Alaskan Malamute, zou maat 6 voldoende zijn? Er staat Kunststof hondenmand Sleeper 6: 98/117 cm, is het 117 cm breed bij 98 cm diep? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze mand zou voldoende moeten zijn. Het is inderdaad 11cm op het breedste punt en 98cm op de maximale diepte. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
ghislaine
1 berichten
ghislaine fr
Hallo, ik krijg een sheltie pup (vrouwelijke Shetland), ik twijfel tussen maat 3 en maat 4 van de plastic mand (wetende dat ik voor zijn aankomst al een kleine mand heb). Welke maat zou u aanraden? Met vriendelijke groet.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Als u al een klein mandje heeft voor de komst van uw hond, dan adviseren wij u maat 4 te nemen. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Stéphane
1 berichten
stéphane fr
Hallo, welke maat raadt u aan voor een teckel, want men heeft mij verteld dat hij een vrij lange mand nodig heeft zodat hij zich kan uitstrekken zonder "opgerold" te moeten blijven? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u om uw hond te meten om te weten welke mand u moet kiezen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Annabelle
1 berichten
annabelle fr
Hallo, Welke maat raadt u aan voor een Franse Bulldog van 10kg? En welke maat kussen moet ik nemen voor de bodem van het mandje? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De maat van uw mand moet minimaal 40cm lang zijn. Wij adviseren u daarom om een mand vanaf maat 3 te kiezen. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Audrey
3 berichten
audrey fr
Hallo, welke maat raadt u aan voor mijn Dogo Argentino? Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We adviseren u om de grootste maat voor uw hond te nemen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Laura
1 berichten
laura fr
Hallo, Is maat 6 te klein voor een grote kruising van een stafford/Argentijnse dog/ Cane Corso? Zijn er grotere maten beschikbaar die geschikt zijn voor mijn hond? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, In "harde" manden van grote maat kunnen we u alleen deze twee aanbieden:https://www.zoomalia.com/animalerie/panier-aspect-rotin-pour-chiens-et-chats-nettoyage-facile-couleur-anthracite-p-16919.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/corbeille-pour-chien-p-10360.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
thierry
1 berichten
thierry fr
Hallo,Welke maat raadt u aan voor een Australische herdershond mannetje van 27kg?Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden maat 4 aan zodat uw hond zich kan uitstrekken. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
olivier
1 berichten
olivier fr
Hallo, zou de grootte van de mand voor mijn 10-jarige labrador van 35 kilo de grootste moeten zijn????En hoe groot moet het kussen zijn (wat zijn de beste voor deze plastic manden?)Ik wacht op uw antwoord, bedankt...
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Inderdaad, de grootste zou het meest geschikt zijn, hier zijn twee kussens aangepast voor deze mandjes:https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-sleeper-numbers-p-14827.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-sleeper-happy-p-14828.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Morad
1 berichten
morad fr
Welke maat zou u me aanraden voor een staff? Welke maat kussen moet ik nemen voor deze mand?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan de grootste maat te nemen (Sleeper 6 bed) zodat uw hond comfortabel is. Wat betreft de maat van het kussen, het is hetzelfde, kies de grootste maat (97 cm). Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Florence
1 berichten
florence fr

Bonjour,
Pour un springer quelle taille me conseillez vous?
Merci d'avance
Cordialement
Florence
florian
1 berichten
florian fr
Bonjour quelle taille dois je prendre pour mon chiot bouledogue français ? Merci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La première taille devrait suffire pour votre chien. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Rachel
1 berichten
rachel fr
Hallo, ik heb een grote Cane Corso. Welke mandgrootte adviseert u mij? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Nous vous conseillons un taille 4 ou 5 si vous voulez que votre chien soit à l'aise.

Cordialement,
L'équipe Zoomalia
stephanie
2 berichten
stephanie fr
Hallo, ik zou graag een Sleeper Bed willen kopen, maat 4: 72/88 cm, in donkergrijs voor onze boxer. Kunt u mij echter vertellen waar de 72/88 naar verwijst? Is de 72 de diepte of de binnenkant van de mand? Het is om te weten welke maat het binnenkussen moet zijn om te kopen. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,72cm: c'est la dimension du fond 88cm: la hauteur du bord.CordialementL'équipe Zoomalia
stephanie
2 berichten
stephanie fr
Hallo, ik zou graag een maat willen kopen voor onze boxer, welk kussen adviseren jullie ons en vooral de maat van de binnenkant om te voorkomen dat het te groot of te klein is? Wij houden van het kussen Sleeper Sola, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour,Vous pouvez bien évidemment mettre le coussin sleeper sola dans la sleeper corbeille plastique. Pour la taille, cela dépend de votre chien. Nous vous conseillons la taille de corbeille 2 ou 3 avec un coussin de 65 cm ou 77 cm.Cordialement.L'équipe de Zoomalia.
AURELIE
1 berichten
aurelie fr
Hallo,Ik heb een boxer en een Franse bulldog die gewend zijn om hetzelfde kussen te delen. Welke maat in dit model mand zou u mij aanraden?Kunt u mij ook de minimale en maximale diepte van de aanbevolen mand geven?Alvast bedanktMet vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Avec un boxer, nous vous conseillons la taille 4. Malheureusement, nous n'avons pas cet article en stock, nous ne pouvons donc vous mesurer la profondeur de ce produit.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
lorry
1 berichten
lorry fr
Hallo, ik zou graag willen weten wat de afmetingen zijn van manden 1 en 2 (lengte en breedte), want ik begrijp de afmetingen die op de site staan niet goed... Welke maat zou ik moeten nemen voor een Maltezer bichon van 6 kg? Bedankt voor uw antwoorden. Met vriendelijke groeten.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.