Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Papegaaienkooi ZOLIA LORI

87% van klanten

bevelen dit product aan

17 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Pierre
1 berichten
pierre fr
Hallo,Mijn papegaai heeft de grote binnenzitstok beschadigd. Zou het mogelijk zijn om een nieuwe te kopen?Met vriendelijke groet,
Florence
1 berichten
florence fr
Hallo Ik wilde weten of deze kooi geschikt zou zijn voor een melanure parkiet? Zo nee, kunt u mij vertellen welke kooi wel geschikt zou zijn Bedankt
NATHALIE
1 berichten
nathalie fr
Hallo, is de verf van de kooi niet giftig?
JEAN LUC
2 berichten
jean luc fr
Ja, de verf is niet giftig
HUGO
2 berichten
hugo fr
Hallo,Ik kan geen echt geschikte kooi voor degoes vinden, en ik vroeg me af of deze geschikt zou kunnen zijn. Ik ben bang dat de afstand tussen de tralies te groot is.Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is inderdaad niet geschikt voor degoes, de ruimte tussen de tralies is te groot.We raden dit type kooi aan dat beter geschikt zal zijn. De afstand tussen de tralies is 95mm.https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-indoor-mini-loft-bleue-grise-p-31180.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-rat-et-furet-zeno-3-empire-p-30713.html Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Bastien
3 berichten
bastien fr
Hallo, Is deze kooi geschikt voor een koppel Blauwvoorhoofdamazones? Zo niet, kunt u me dan een model van een kooi aanbevelen die geschikt is voor deze vogels? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, La cage Lori convient pour les amazones à front bleu. Dans la mesure où vous leur donnez accès à l'aire de jeux, il est possible d'y mettre un couple. Si toutefois, vos perroquets ne sortent pas, il est nécessaire de passer à une cage de plus grand modèle. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Klaus
1 berichten
klaus fr
Bonjour,Est-ce que cette cage conviendrai à un Ara AraraunaMerci
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Pour ce type de perroquet, une volière plus spacieuse est recommandée. Toutefois, si votre oiseau vit en semi-liberté et que sa cage n'est qu'un lieu de repos, ça peut être envisageable. Cordialement, L'équipe Zoomalia
alfred
9 berichten
alfred fr

Bonjour, est-ce que la cage Lori convient pour un couple de Youyou du Sénégal et quelle est l'écart entre les barreaux?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, L'espacement entre les barreaux est de 2.2cm. Cette cage étant adaptée pour des gris du Gabon ou des cacatoès, elle conviendrait tout à fait à des youyous et leur offre un bel espace de vie. Cordialement, L'équipe Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.