Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Papegaaienkooi ZOLIA ALOA - 168cm

95% van klanten

bevelen dit product aan

12 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jessy
1 berichten
jessy fr

Bruno
3 berichten
bruno fr
Hallo, is het mogelijk om de zitstokken te bestellen die bij deze kooi worden verkocht? Mijn grijs heeft een zitstok vernield.. dank u.
Christophe
2 berichten
christophe fr
bonjour je veux racheter les 3 gamelles de cette cage quel dimension prendre merci
Gwennaelle
2 berichten
gwennaelle fr
Bonjour, les gamelles ont un diamètre de 11 cmBien à vous
Christophe
2 berichten
christophe fr
sur le site y a pas diamètre 11
Mickaël
1 berichten
mickaël fr
Hallo, ik zou graag willen weten of u deze kooi opnieuw gaat bestellen, zodat ik er mijn eclectus papegaai in kan zetten? Ik dank u
Pierre
1 berichten
pierre fr
Hoeveel deuren zijn er? Zijn ze groot genoeg om er een nest in te plaatsen?
emmanuel
1 berichten
emmanuel fr
hallo, opent deze kooi aan de bovenkant om er een zitstok in te kunnen plaatsen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi heeft geen opening aan de bovenkant. U kunt uw keuze richten op het volgende product dat een zitstok, voerbakken en een hanger voor het ophangen van een speeltje heeft. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-zolia-cacatoes-pour-grand-perroquet-p-27901.html Hartelijke groeten, Het Zoomalia-team
Thierry
1 berichten
thierry fr
Hallo, als ik de kooi nu bestel, ontvang ik deze dan voor Kerstmis?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is een groot en zwaar product dat speciale behandeling vereist en kan niet verzonden worden door een reguliere vervoerder. Deze moet contact opnemen met u om een datum en tijdstip voor de afspraak vast te leggen. De termijn kan kort zijn om u een levering voor Kerstmis te verzekeren. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is een omvangrijk en zwaar product dat speciale behandeling vereist en kan niet verzonden worden met een reguliere vervoerder. Deze moet contact met u opnemen om een datum en tijdstip voor een afspraak vast te stellen. De termijn kan kort zijn om u een levering voor Kerstmis te verzekeren. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.