Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

papegaaienkooi

16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
gislaine
1 berichten
gislaine fr


si l'alimentation  de la cage penthouse play sand a 329€

se fait par l'extérieur

Michel
4 berichten
michel fr

oui, l'alimentation de toutes nos cages RHR Quality se fait par l'extérieur

Robert
1 berichten
robert fr

Bonjour,

Ik hoor dat de Ferplast Max 8 papegaaienkooi volledig demonteerbaar is;

Kunt u dat bevestigen?

Dank u

Pierre
134 berichten
pierre fr

Hallo,

Ja, de kooi Ferplast is volledig demonteerbaar.

cedric
2 berichten
cedric fr

hallo past de zolux coco kooi voor een grijze roodstaart

loic
2 berichten
loic fr

Hallo,

We hebben een Zolux kooi gekocht voor een grijze roodstaart en er werd gezegd dat er een luik bovenop zit, maar we kunnen het niet vinden

Kunnen jullie ons helpen?

akim
3 berichten
akim fr

Goedenavond,

welke kooi is het meest geschikt voor een grijze roodstaartpapegaai?

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Akim,

De Amazone kooi is denk ik best goed voor een Afrikaanse grijze papegaai.

Tot ziens!

akim
3 berichten
akim fr

Hallo,

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten.

Michel
4 berichten
michel fr

Hallo,

De Falko kooi is zeer gewaardeerd door onze klanten voor de grijze roodstaarten en amazones.

Met vriendelijke groet,

akim
3 berichten
akim fr

Hallo, 

Bedankt, maar de prijs ligt niet binnen mijn budget.

Met vriendelijke groeten.

martine
7 berichten
martine fr

Ik wil u bedanken voor uw snelle en vriendelijke reactie betreffende de transportkooi. Tegelijkertijd, kunt u mij informeren of er 2 voerbakjes bij zitten voor water en zaden tijdens het transport? Dank u, dit zal handig zijn om mijn Coco te verplaatsen, hij zal er blij mee zijn. Met vriendelijke groet

Michel
4 berichten
michel fr

Ja, aan de voorkant van de kooi heeft u twee voerbakken (u kunt van buitenaf voederen.

martine
7 berichten
martine fr

Hallo en bedankt voor uw snelle en concrete antwoord. Met vriendelijke groet

martine
7 berichten
martine fr

ik kom naar jullie om te zeggen dat een grijze roodstaart je kunt wennen in de volière net als boven je kooi, integendeel, ik heb er een gekocht toen hij 2,5 maand was en ik kan jullie vertellen dat hij blij is om uit zijn kooi te komen en hij gaat er uit zichzelf weer in als jullie vragen hebben aarzel dan niet

martine
7 berichten
martine fr

 Ik kom jullie informeren dat ik een grijze roodstaart heb die ik heb gekocht toen hij heel jong was, ongeveer 2,5 maanden oud. Hij heeft een kooi als een klok en hij is er helemaal niet ongelukkig mee. Hij is eraan gewend geraakt om zelf eruit te komen en hij is heel tevreden. Het is niet per se nodig om een volière te kopen, want hij kan zich er ook in verstoppen als hij wil. Als je vragen wilt stellen, aarzel dan niet, ik zal je antwoorden

martine
7 berichten
martine fr

Grote papegaaienkooi Ja... Ik heb een bestelling geplaatst voor de aankoop van een kooi voor mijn papegaai van 1 jaar oud die op uw site staat voor 139,42 terwijl ik het voor 149 euro heb gekocht. Het is mooi en gemakkelijk te monteren, mijn papegaai was aanvankelijk een beetje verlegen om erin te gaan, maar eigenlijk was hij heel blij met dit mooie cadeau en hij wil zeggen oooooooooouuuuuuuuuuoooooooiiiiiiiii het is mooi en niet te duur dankjewel voor het profiteren van uw promotie-aanbieding


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.