Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies OWNAT Just Grain Free Adult - met kip

92% van klanten

bevelen dit product aan

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
De speciale voeding voor gesteriliseerde katten is slechts marketing en is een mooie oplichting. Let op, want in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zal uw kat niet dik worden van meer vet in dit voer, integendeel. Het zijn de koolhydraten die onze dieren dik maken en wanneer er minder vet in zit, zijn er meer koolhydraten, dus aan u de keus, maar ideaal voor een kat (gesteriliseerd of niet) is 40 tot 45% eiwitten en ongeveer 20% vet.
SOPHIE
2 berichten
sophie fr
Helemaal mee eens !!
VERONIQUE
1 berichten
veronique fr
Bonjour, a partir de quel âge peut-on les prendre à la place de ceux pour chat stérilisé qui sont en rupture ? Merci d'avance
johanna
19 berichten
johanna fr
Hallo, deze brokken zijn bedoeld voor "volwassen" katten. Ze zijn niet speciaal ontworpen voor gesteriliseerde katten, het doel is om het dieet van katten te variëren, aan u om te zien of uw kat het nodig heeft? En of het echt nodig is? Fijne dag
jennifer
1 berichten
jennifer fr
Hallo,

Persoonlijk vind ik dat de speciale brokjes voor gesteriliseerde katten of andere speciale producten slechts marketingstrategieën zijn. Alles wat telt is of het voor kittens of volwassen katten is, en dat is het. Ik geef mijn Olympe al meer dan 6 maanden Ownat grain free brokjes (omdat ik meerdere keren van brokjes ben veranderd vanwege te veel koolhydraten in de vorige) en ze is er dol op.
Beatrice
2 berichten
beatrice fr
Hallo, ik heb dit assortiment vanaf 7/8 maanden aan mijn gecastreerde kat gegeven. Ik ben geen problemen tegengekomen. Zoals mensen hierboven gezegd hebben, is het heel marketing gericht dat "gecastreerde" verhaal.. een vriendin die in een dierenwinkel werkt heeft me dat zelfs verteld.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.