Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Warmtemat Warmy Up First Zolia

83% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
SARAH
1 berichten
sarah fr
Hallo, kan dit verwarmingsmatje gebruikt worden om de temperatuur van een puppy te handhaven?
mary
1 berichten
mary fr
Hallo, bij de vereniging gebruiken we deze mat voor weeskatjes, het zal ook heel geschikt zijn voor een puppy, let gewoon goed op dat je de juiste maat kiest om er zeker van te zijn dat het bij je puppy past :)
Fanny
1 berichten
fanny fr
Mijn is kapot (thermostaat geeft 666 aan en verwarmt niet)En ik krijg nog steeds geen antwoord van de leverancier of klantenservice...Ik wacht al anderhalve maand op nieuws...
Charlotte
1 berichten
charlotte fr
Oui pas de soucis
Marie
4 berichten
marie fr
HalloIk heb het gekocht om mijn toekomstige Nederlandse herder puppy's warm te houden, maar ik heb het nog niet geprobeerd omdat de geboorte pas over 1 maand verwacht wordt!
Dorothée
1 berichten
dorothée fr
Bonjour,Oui tout à fait il peut être utiliser pour des bébé chiot, chaton etc..
ESTELLE
2 berichten
estelle fr
Bonjour, pour un chiot, il conviendra bien, vous pouvez régler la température. Moi, je le mets sous le coussin, quand le chien s’allonge, avec le poids, il ressent bien la chaleur. Ça fait plus d’un an que je l’ai et il fonctionne très bien (utilisé en hiver tous les jours). Les animaux s’habituent vite et apprécient le confort comme nous !!
florine
1 berichten
florine fr

Bonjour effectivement la température se maintient à 37 degrés. Mes chats l'adorent en période hivernale
Odile
1 berichten
odile fr
Le tapis n'a pas de thermostat et chauffe trop fort...
Angelique
1 berichten
angelique fr
Hallo ja, het is bedoeld voor dat gebruik en voor herstellende dieren, de thermostaat is verstelbaar en het is perfect geschikt voor puppy's en kittens.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.